Miele Constanta, primul magazin propriu din afara Capitalei, vanzari de 250.000 de euro in primul an de la deschidere

14 iunie, 2018

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Miele Point Constanța, primul showroom propriu din afara Capitalei a companiei numărul unu în producția de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a înregistrat în primul an de la deschidere o cifră de afaceri în valoare de 250.000 de euro.

Inaugurat în mai 2017, după o investiție de 120.000 de euro, magazinul de la malul mării este cel de-al treilea din rețeaua Miele România. Cu o suprafață de 70 de metri pătrați, Miele Point este amplasat în centrul istoric al Constanței, pe Strada Sulmona 13-15 și le oferă clienților posibilitatea unică Miele de a testa orice echipament din portofoliu: electrocasnice încorporabile (maşini de spălat vase, cuptoare, plite şi hote), frigidere, maşini de spălat rufe, aspiratoare, sisteme de călcat sau espressoare freestanding.

Noile produse din zona de cooking, dar și echipamentele pentru curățenie și spălare a hainelor s-au dovedit cele mai căutate în zona de sud-est a țării. Clienții Miele Constanța au achiziționat cu preponderență aspiratoare, mașini de spălat rufe și uscătoare.

În ceea ce privește cea mai mare comandă, aceasta a fost în valoare de 25.000 de euro și a constat în echiparea completă a unei bucătării.

„Sărbătorim un an de la deschiderea primului nostru showroom propriu din afara Bucureștiului și putem spune că este un pariu câștigat. Alegerea Constanței s-a bazat pe faptul că zona metropolitană Constanța este una dintre cele mai importante din România, iar potențialul pe care l-am luat în calcul, în special cel turistic, s-a transformat în succes. Faptul că oricine este interesat de echipamentele Miele poate veni în magazin pentru a le testa reprezintă un argument puternic pe o piață premium unde orice detaliu este important”, spune Loredana Butnaru, directorul general Miele România.

Planul de extindere al Miele România a continuat și anul acesta, cu inaugurarea celui de-al patrulea showroom propriu, în Timișoara, luna trecută. Magazinul păstrează arhitectura și conceptul Miele Point din Capitală și se alătură, astfel, celor două showroom-uri din București, celui din Constanța și seriei de magazine deschise ca franciză în Sibiu, Târgu Mureș, Deva, Brașov și Cluj Napoca.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Previziunile au fost gresite - piata imobiliara nu-si revine, ba e chiar mai rau ca in 2009 - 18 iunie 2010 Previziunile au fost gresite - piata imobiliara nu-si revine, ba e chiar mai rau ca in 2009 - 18 iunie 2010
Fabrica Bosch din Blaj isi deschide portile catre elevi, parinti si cadre didactice Fabrica Bosch din Blaj isi deschide portile catre elevi, parinti si cadre didactice
3,7 miliarde euro pentru termoficare 3,7 miliarde euro pentru termoficare
Baby Boom Show - Pe 9 martie incepe la ROMEXPO primul targ pentru mamici si copii Baby Boom Show - Pe 9 martie incepe la ROMEXPO primul targ pentru mamici si copii
Plata la intretinere pentru un apartament de lux: 1.000 de euro pe luna Plata la intretinere pentru un apartament de lux: 1.000 de euro pe luna
Asociatii: 7 motive pentru a aloca 4 miliarde de euro pentru eficienta energetica a cladirilor Asociatii: 7 motive pentru a aloca 4 miliarde de euro pentru eficienta energetica a cladirilor

Vezi mai multe articole