Da start zilelor de festival alaturi de Krups Evidence

17 iulie, 2018

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Tinuta preferata, adidasii favoriti, topul demn de un fashion star pus pe distractie – kit-ul ideal pentru un music lover care este gata de cele mai tari festivaluri. Zambesti, radiezi, dansezi. Secretul? Zilele tale incep cu espressorul automat Krups Evidence.

Tu alegi line-up-ul fiecarei clipe

Te trezesti in ritm de dans, gandindu-te la momentele de neuitat pe care le vei petrece cu prietenii tai. Iti regasesti energia si buna dispozitie pentru ca alaturi de Krups Evidence dai startul celor mai bune zile.

Evidence are 15 bauturi presetate pentru ca tu sa te bucuri de cele mai refreshing drinks savurate de pe balconul tau in timp ce admiri magia metropolei, fredonand melodia preferata. 

Deci? Espresso, doppio sau ceai? Datorita interfetei intuitive OLED, prevazute cu o functie tactila, poti regla cantitatea de cafea dorita indiferent de bautura selectata.

Double the pleasure, double the cappuccino

Want some flavour? Datorita functiei patentate Double Cappuccino, poti pregati doua bauturi concomitent, doar printr-un simplu gest.

Flavourish, amazing and cool! Double the fun! Prepara un cappuccino cremos in care regasesti intensitatea unui espresso, cat si textura matasoasa a spumei de lapte. It’s music time!

Mai mult, daca preferi cafeaua mai tare, nu trebuie decat sa apesi butonul Dark si bautura va fi exact asa cum iti doresti tu: excelenta!

Espressorul Automat Krups Evidence este prevazut cu tehnologia patentata Quattro Force, ce optimizeaza fiecare pas in procesul prepararii, de la macinat si presat, la percolare si drenaj.

Trezeste-ti simturile si descopera functiile inteligente intr-un design elegant ce ofera cafelei tale o experienta fara egal.

Music sounds better with you!

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Expertiza arhitectilor si designerilor in primul showroom Akzo Nobel din Romania Expertiza arhitectilor si designerilor in primul showroom Akzo Nobel din Romania
Cu ce pavam aleile din gradina Cu ce pavam aleile din gradina
Casele de clasa medie, cele mai profitabile Casele de clasa medie, cele mai profitabile
Romanii nu mai vor sa cumpere locuinte, prefera sa le construiasca singuri Romanii nu mai vor sa cumpere locuinte, prefera sa le construiasca singuri
Andi Moisescu este noul brand ambasador Rowenta Romania Andi Moisescu este noul brand ambasador Rowenta Romania
Miele Romania incheie anul 2017 cu o cifra de afaceri de 30,3 milioane de lei Miele Romania incheie anul 2017 cu o cifra de afaceri de 30,3 milioane de lei

Vezi mai multe articole