Da start zilelor de festival alaturi de Krups Evidence

17 iulie, 2018

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Tinuta preferata, adidasii favoriti, topul demn de un fashion star pus pe distractie – kit-ul ideal pentru un music lover care este gata de cele mai tari festivaluri. Zambesti, radiezi, dansezi. Secretul? Zilele tale incep cu espressorul automat Krups Evidence.

Tu alegi line-up-ul fiecarei clipe

Te trezesti in ritm de dans, gandindu-te la momentele de neuitat pe care le vei petrece cu prietenii tai. Iti regasesti energia si buna dispozitie pentru ca alaturi de Krups Evidence dai startul celor mai bune zile.

Evidence are 15 bauturi presetate pentru ca tu sa te bucuri de cele mai refreshing drinks savurate de pe balconul tau in timp ce admiri magia metropolei, fredonand melodia preferata. 

Deci? Espresso, doppio sau ceai? Datorita interfetei intuitive OLED, prevazute cu o functie tactila, poti regla cantitatea de cafea dorita indiferent de bautura selectata.

Double the pleasure, double the cappuccino

Want some flavour? Datorita functiei patentate Double Cappuccino, poti pregati doua bauturi concomitent, doar printr-un simplu gest.

Flavourish, amazing and cool! Double the fun! Prepara un cappuccino cremos in care regasesti intensitatea unui espresso, cat si textura matasoasa a spumei de lapte. It’s music time!

Mai mult, daca preferi cafeaua mai tare, nu trebuie decat sa apesi butonul Dark si bautura va fi exact asa cum iti doresti tu: excelenta!

Espressorul Automat Krups Evidence este prevazut cu tehnologia patentata Quattro Force, ce optimizeaza fiecare pas in procesul prepararii, de la macinat si presat, la percolare si drenaj.

Trezeste-ti simturile si descopera functiile inteligente intr-un design elegant ce ofera cafelei tale o experienta fara egal.

Music sounds better with you!

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Case din polistiren Case din polistiren
Romania, in topul tranzactiilor imobiliare Romania, in topul tranzactiilor imobiliare
Ariston Thermo Romania a facilitat accesul la apa calda pentru 112.000 de copii si varstnici in cadrul campaniei umanitare Comfort Challenge Ariston Thermo Romania a facilitat accesul la apa calda pentru 112.000 de copii si varstnici in cadrul campaniei umanitare Comfort Challenge
CESAROM lanseaza 25 de colectii noi de gresie si faianta si anunta tendintele anului in amenajarea locuintelor CESAROM lanseaza 25 de colectii noi de gresie si faianta si anunta tendintele anului in amenajarea locuintelor
Pelican Com: Criza va dura sigur pana in a doua jumatate a lui 2009 - 12 DECEMBRIE 2008 Pelican Com: Criza va dura sigur pana in a doua jumatate a lui 2009 - 12 DECEMBRIE 2008
Usoara revenire pe piata imobiliara. In mai s-au vandut cu 1.200 mai multe case si terenuri fata de aprilie - 24 Iunie 2009 Usoara revenire pe piata imobiliara. In mai s-au vandut cu 1.200 mai multe case si terenuri fata de aprilie - 24 Iunie 2009

Vezi mai multe articole