“Hei, fruntea sus! Continua treaba” – noua campanie de publicitate Hornbach

31 martie, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

După ultimele campanii Hornbach, concentrate pe descoperirea euforică a proiectului („Trăiești. Mai știi cum e?“ sau „Proiectul tău e doar al tău“), noua campanie de primăvară aduce în lumină o altă față a acestui demers - depășirea obstacolelor. În acest context, sloganul campaniei este o încurajare pentru toți cei ce se tem să continue sau să înceapă un nou proiect: “Hei, fruntea sus! Continuă treaba!”.

În cadrul noului spot al campaniei, conceput de agenția Heimat, la Berlin, un bărbat extrem de entuziasmat, doboară, din greșeală, întreaga sa casă de vacanță pe care tocmai o pusese pe picioare. Dar reacția acestuia uimește total – nu se plânge, nu se lamentează deloc. Mai mult, treptat, personajul începe să râdă în hohote, molipsitor, iar această atitudine reprezintă și pentru fiul său, care se apropie în fugă de locul respectiv, o adevărată lecție pe tema „cum să ne păstrăm cumpătul în cazul în care ceva nu iese chiar cum ne dorim“.

„Fiecare proiect prezintă riscurile și provocările sale. HORNBACH transmite prin această nouă campanie o încurajare: trebuie să începi proiecte, chiar dacă sunt și aspecte care nu merg întotdeauna bine. Cea mai mare calitate a unui meseriaș pasionat constă în a nu renunța, a relua lucrările de câte ori este nevoie și a le duce la bun sfârșit“, afirmă Guido Heffels, directorul de creație al companiei Heimat.

Așa cum Hornbach a obișnuit publicul, spotul prezintă o semnificație profundă și nu se rezumă la a portretiza omul ideal, care nu greșește niciodată. Încercările pentru acumularea experiențelor personale, manifestarea unei atitudini curajoase, cu toate elementele presupuse de o asemenea abordare, inclusiv o posibilă înfrângere, sunt adevărate calități.

„Campania reprezintă o invitație plină de pasiune pentru a testa diferitele experiențe pe cont propriu, în cadrul proiectelor de primăvară, cu privire la casă și grădină, dar, cu siguranță, și la depășirea acestor limite. Chiar dacă ceva eșuează cu această ocazie ar trebui să regretăm cel mult doar ceea ce nu am făcut“, afirmă Thomas Schnaitmann, director de marketing Germania și al comunicării internaționale de marketing în cadrul Hornbach.

În România, campania se desfăşoară pe TV, în mediile online și outdoor, începând cu 17 martie. De asemenea, Hornbach va avea în această campanie și o acțiune BTL out-of-the box. Spotul campaniei “Hei, fruntea sus! Continuă treaba!” poate fi vizualizat pe www.hornbach.ro.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Trenduri si beneficii ale gatitului acasa: De ce este important sa invatam sa ne preparam singuri mancarea? Trenduri si beneficii ale gatitului acasa: De ce este important sa invatam sa ne preparam singuri mancarea?
STAR STONE și-a bugetat investiții de 1,1 milioane de euro anul acesta și mizează pe o creștere de peste 20% a business-ului în 2022, la aproape 7 milioane de euro STAR STONE și-a bugetat investiții de 1,1 milioane de euro anul acesta și mizează pe o creștere de peste 20% a business-ului în 2022, la aproape 7 milioane de euro
Demolari Demolari
Pain & Delices – Masina de paine de la Tefal ce readuce in bucatarie retetele delicioase de paine ale bunicii Pain & Delices – Masina de paine de la Tefal ce readuce in bucatarie retetele delicioase de paine ale bunicii
Piata centralelor termice va atinge o valoare de peste 220 milioane de euro in 2008 Piata centralelor termice va atinge o valoare de peste 220 milioane de euro in 2008
Boc: 390 de locuinte vandute prin Prima Casa sunt proiecte noi - 09 Noiembrie 2009 Boc: 390 de locuinte vandute prin Prima Casa sunt proiecte noi - 09 Noiembrie 2009

Vezi mai multe articole