HORNBACH vesteste primavara prin noua campanie de publicitate: "Elibereaza-te de stres!"

19 martie, 2018

comenteaza trimite unui prieten printeaza

În noua sa campanie de primăvară, HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, abordează efectul benefic al muncii fizice grele din casă și din grădină. Într-o implementare amuzantă, ca de obicei, campania așază situațiile de stres zilnic într-un context complet nou. Astfel, stresul din supărările cu șeful, din problemele de educație cu copiii și din consumul exagerat de mijloace media este pur și simplu eliminat printr-o acțiune DIY.

În spot, procesarea problemelor enervante de zi cu zi din interiorul imaginar al personajului principal este preluată de o trupă de „Rubber Cowboys“ hiperactivi, care colectează acești factori cauzatori de stres și îi transformă în transpirație. În lumea reală,  protagonistul construiește în grădină o impresionantă scară din pietre grele. „Eliberează-te de stres!“ este mesajul simplu și pregnant care apare la finalul spotului. 

„Campania este o invitație tipică companiei HORNBACH, ca în această primăvară să deveniți activi fizic și creativi în grădină“,  spune Thomas Schnaitmann, director de marketing Germania și al comunicării internaționale de marketing în cadrul HORNBACH. „Fiecare  persoană care a săpat vreodată un iaz în grădină, care a plantat  răsaduri sau a construit o terasă știe că un proiect care te face să  transpiri reprezintă programul perfect de compensare a stresului  cotidian.

Implementarea spotului se evidențiază printr-o atenție specială pentru detaliu și un grad înalt de creativitate, astfel încât se creează rapid impresia că poate fi vorba despre orice altceva, numai  despre un film publicitar nu. „Am sesizat rapid ce potențial imens se  ascunde în spatele spotului „Rubber Cowboys“, creat împreună cu Andreas Nilsson, regizor, și Peter Grant, production designer“,  declară Guido Heffels, director de creație al HEIMAT.

„Eliberează-te de stres!“ este o campanie integrată care se desfășoară pe TV, în mediile online și outdoor, începând cu 16 martie. De asemenea, spotul campaniei poate fi vizualizat și pe www.hornbach.ro/elibereaza-te-de-stres.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Constructorii de case din lemn se confrunta cu o scadere de 30% a cererii - 26 Mai 2009 Constructorii de case din lemn se confrunta cu o scadere de 30% a cererii - 26 Mai 2009
Chiriile merg bine, dar romanul nu e facut sa fie chirias Chiriile merg bine, dar romanul nu e facut sa fie chirias
Be fabulous cu noua gama pentru ingrijirea parului Premium Care de la Rowenta. For your inner diva! Be fabulous cu noua gama pentru ingrijirea parului Premium Care de la Rowenta. For your inner diva!
INS: Mai putine locuinte date in folosinta in 2010 INS: Mai putine locuinte date in folosinta in 2010
Salariile peste 650 de euro, cheia accesului la imprumuturile fara avans Salariile peste 650 de euro, cheia accesului la imprumuturile fara avans
Saint-Gobain continua sa investeasca in proiecte sociale alaturi de Habitat for Humanity Romania si MagiCamp Saint-Gobain continua sa investeasca in proiecte sociale alaturi de Habitat for Humanity Romania si MagiCamp

Vezi mai multe articole