Asociatii de proprietari

07 iulie, 2008

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Nu am contoare de apa calda si apa rece si mi s-au adaugat lunar cate 30-40 de litri de apa calda si rece. Suntem trei persoane fara contoare in bloc si ni s-au trecut noua toate pierderile. Este corect sau nu?
Virginia Negulici, Bucuresti
 
Modul de repartizare a pierderilor dupa consumul fiecaruia, indiferent ca acesta este in functie de contoarele individuale sau de numarul de persoane, este incorect si nelegal si produce mari prejudicii unora dintre proprietari, mai ales celor care consuma in mod civilizat apa. Exista solutii pentru toate situatiile, fara a afecta nici un proprietar, important este sa aveti un administrator bun, care sa le aplice.
 
Raspunderea fata de administrator apartine presedintelui, caruia trebuie sa va adresati.
 
Va rog sa-mi raspundeti la urmatoarea intrebare: Salariul femeii de serviciu se imparte la numarul de locatari sau la numarul de apartamente?
Eugenia Dumitrescu, Bucuresti
 
Cheltuielile pentru evacuarea gunoiului menajer de la ghena se impart dupa numarul de persoane care locuiesc in mod curent in imobil, iar cheltuielile pentru curatenie dupa cota-parte indiviza. Femeia de serviciu sau ingrijitorul cladirii efectueaza ambele activitati.
 
Sursa: Libertatea

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Inspectorul Primariei amendeaza omul ca sa-i inhate terenul Inspectorul Primariei amendeaza omul ca sa-i inhate terenul
Ce locuinte cauta vizitatorii la targurile imobiliare Ce locuinte cauta vizitatorii la targurile imobiliare
Boom-ul imobiliar din Romania si Bulgaria va continua Boom-ul imobiliar din Romania si Bulgaria va continua
Casele de pe Valea Prahovei, tot mai scumpe Casele de pe Valea Prahovei, tot mai scumpe
Chiriile din Bucuresti scad cu 1% pe luna Chiriile din Bucuresti scad cu 1% pe luna
Bancile se gandesc la profit cand ofera o rata mai mica pentru clientii exemplari - 06 Februarie 2009 Bancile se gandesc la profit cand ofera o rata mai mica pentru clientii exemplari - 06 Februarie 2009

Vezi mai multe articole