Brandul Barrier a crescut cu 35% in primele 9 luni din 2016

05 decembrie, 2016

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Barrier, marcă deținută de compania Electric Plus, liderul național în producția de tâmplărie termoizolantă din PVC, anunță, după primele 9 luni ale acestui an, o creștere a cifrei de afaceri cu 35%, față de aceeași perioadă a anului 2015.

Compania a reușit să accelereze ritmul de creștere al cifrei de afaceri datorită finalizarii primului ciclu de investiții, în valoare totală de 12 milioane de euro, al cărui efect se vede în creșterea vânzărilor. Un alt factor de creștere în acest an este extinderea rețelei de magazine în sistem franciză la nivel național. Anul acesta au fost deschise francize la Constanța, Ploiești, Galați, Brașov, urmând ca, până la finalul anului, să se deschidă un nou showroom în Mangalia. Partenerii francizați constituie un procent important din cifra de afaceri realizată de brandul Barrier. În afara dezvoltării rețelei de magazine în franciză, compania comercializează produsele Barrier prin parteneriatele încheiate cu peste 300 de colaboratori în toate județele țării. Alți factori care au contribuit la creșterea cifrei de afaceri se referă la investiția continuă în dezvoltarea personalului și în calitatea recrutării, precum și în derularea unei campanii de marketing de impact.

”Ne bucură eforturile susținute ale întregii echipe pentru a ajunge la aceste rezultate foarte bune. Investițiile în utilajele și tehnologiile de ultimă generație realizate în ultimii ani și-au demonstrat cu prisosință eficiența și au favorizat creșterea economică și, în același timp, au condus la creare de noi locuri de muncă. Am pus la punct un sistem de producție adaptat cerințelor în schimbare ale pieței, un sistem care permite clienților acces la inovațiile din domeniu. Pe baza acestor rezultate, preconizăm că până la sfârșitul anului vom înregistra o creștere de 40% comparativ cu 2015”, a declarat Adrian Gârmacea, director general al companiei.

Cea mai mare pondere în realizarea cifrei de afaceri provine din vânzările interne, în timp ce exporturile reprezintă circa 22% din totalul cifrei de afaceri. Pentru că exporturile sunt foarte importante pentru companie, în ultimii doi ani a fost dezvoltată structura de vânzări pentru export, iar în prezent compania are peste 150 de colaboratori în Europa, Asia și America. Ca pondere a produselor în realizarea cifrei de afaceri, ferestrele și ușile termoizolante reprezinta cea mai mare parte (80%), în timp ce ușile de garaj totalizează 15%, iar rulourile contabilizează 5%.

Planurile pentru finalul acestui an se concentrează asupra consolidării principiilor de business în funcție de provocările mediului de afaceri actual. ”Punem accent atât pe inițiativele care determină creșterea susținută precum inovația, eficientizarea distribuției și stimularea consumatorilor, cât și pe consolidarea portofoliului, îmbunătățirea procesului de alocare a resurselor și creșterea eficienței structurale. O altă direcție spre care ne îndreptăm toată atenția este forța de muncă, având în vedere că numărul angajaților s-a triplat față de anul 2014, date fiind investițiile în parcul industrial Barrier. Ne interesează creativitatea salariaților noștri, atitudinea și motivarea lor”, a mai spus Adrian Gârmacea.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Electrolux anunta achizitionarea companiei europene de hote de bucatarie, BEST Electrolux anunta achizitionarea companiei europene de hote de bucatarie, BEST
Magazinele online pierd peste 50 de miliarde de dolari pe an din cauza cosurilor de cumparaturi abandonate de consumatori Magazinele online pierd peste 50 de miliarde de dolari pe an din cauza cosurilor de cumparaturi abandonate de consumatori
 Radiatiile UVC sunt eficiente in distrugerea virusului ce cauzeaza COVID-19 Radiatiile UVC sunt eficiente in distrugerea virusului ce cauzeaza COVID-19
Usoara crestere a pretului locuintelor la nivel mondial in trimestrul II Usoara crestere a pretului locuintelor la nivel mondial in trimestrul II
In sase ani am reabilitat termic 20 de blocuri - 11 octombrie 2010 In sase ani am reabilitat termic 20 de blocuri - 11 octombrie 2010
Ce nu stiai despre parfum Ce nu stiai despre parfum

Vezi mai multe articole