Forever Pipe investeste 4,5 mil. euro intr-un nou material termoizolant

19 iunie, 2007

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Producatorul de caramizi Forever Pipe din Lugoj va investi 4,5 milioane de euro in lansarea unui material de constructii obtinut din pisarea sticlei si avand proprietati termoizolante.
Compania va inaugura saptamana aceasta o linie de productie in  Campina, judetul Prahova, in una din halele uzinei Concordia, in urma semnarii unui parteneriat cu acestia.
Investitia depaseste doua milioane de euro. Fabrica se intinde pe o suprafata de 4.000 de metri patrati. Capacitatea de productie a liniei va fi de 36.000 de metri cubi pe an.
“Ne va fi, probabil, mai greu cu colectarea sticlei. Deja am demarat aceasta activitate, fabrica necesitand circa 12 tone de sticla pe zi. Va fi greu, avand in vedere ca la noi nu se prea recicleaza”, a declarat Andreea Alexandrescu, director productie Forever Pipe.
A doua linie de productie va fi lansata in primul trimestru al anului 2008 la Lugoj, langa fabrica de caramida.
Aceasta va presupune o investitie similara cu cea a liniei de productie din Campina. Aceasta linie ar putea duce la o capacitate de productie de 72.000 de metri cubi pe an.
Millcell, produsul adus pe piata de Forever Pipe, este un material obtinut din expandarea sticlei sub forma de granule de diferite dimensiuni, fiind folosit in infrastructuri rutiere si feroviare, sisteme de izolatii termice si fonice pentru cladiri civile si industriale.
Forever Pipe a realizat in 2006 o cifra de afaceri de doua milioane de euro. Compania a fost infiintata in 2001 si produce caramizi si BCA si detine o importanta flota auto oferind servicii de transporturi rutiere de marfuri.
Capacitatea fabricii de caramida de la Lugoj este de 27 milioane de unitati anual.
Asociatii Forever Pipe sunt firma Acvilian Belintan si Alexandra Tanjala, persoana fizica cu parti sociale egale, respectiv 50%.
 
Sursa: Business standard
 

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Praktiker rasplateste fidelitatea clientilor cu reduceri pe viata prin cardurile BLUE si GOLD Praktiker rasplateste fidelitatea clientilor cu reduceri pe viata prin cardurile BLUE si GOLD
Sfatul designerului: principiile iluminatului arhitectural Sfatul designerului: principiile iluminatului arhitectural
Gama de foarfeci unviersale Fiskars - accesibilitate la inaltime Gama de foarfeci unviersale Fiskars - accesibilitate la inaltime
Ce se intampla cand vecinii isi inchid repartitorul, iar tu nu - 19 Mai 2009 Ce se intampla cand vecinii isi inchid repartitorul, iar tu nu - 19 Mai 2009
Schneider Electric a lansat in Romania o noua generatie de centrale de masura din gama EasyLogic PM2000 Schneider Electric a lansat in Romania o noua generatie de centrale de masura din gama EasyLogic PM2000
Crestere de 11,2 procente a exportului de mobila in primele 5 luni ale anului 2014 Crestere de 11,2 procente a exportului de mobila in primele 5 luni ale anului 2014

Vezi mai multe articole