on

Magazinele online pierd peste 50 de miliarde de dolari pe an din cauza cosurilor de cumparaturi abandonate de consumatori

27 iunie, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Site-urile de ecommerce pierd anual peste 50 de miliarde de dolari din cauza coșurilor de cumpărături virutale abandonate de utilizatori, potrivit estimărilor ChatX.ai, un start-up românesc care vine cu o soluție pentru a ajuta magazinele de ecommerce să recupereze o parte din pierderile cauzate de coșurile de cumpărături abandonate.

“Studiul Business Insider Intelligence arată că numărul utilizatorilor de aplicații de tip mesagerie este mai mare față de cel al utilizatorilor de aplicații de social networking. Noi am dorit să profităm de acest fapt și am lansat un start-up bazat pe domeniului Inteligenței Artificiale, care dezvoltă chatboți utilizați în comunicarea cu clienții magazinelor online prin Facebook Messenger.  Chatboții intră în conversații automatizate cu clienții magazinelor pentru a-i convinge să achiziționeze produsele pe care inițial le-au abandonat în coșul de cumpărături.“, declară Vlad Mustiață, co-fondator al start-up-ului ChatX.ai.

Conform statisticilor internaționale, peste 70% dintre consumatorii care adaugă produse într-un coș de cumpărături virtual nu finalizează comanda.

"Magazinele online care folosesc ChatX.ai au un avantaj competițional foarte mare. Cu ajutorul tehnologiei pe care le-o punem la dispoziție, business-urile de ecommerce pot recupera o parte importantă din cele 70% de coșuri abandonate. Asta înseamnă vânzări și totodată profit mai mare", a precizat Daniel Șes, co-fondator al start-up-ului ChatX.ai.

Start-up-ul a fost recent premiat pentru inovație în cadrul Techsylvania 2017, unul dintre cele mai influente evenimente de tehnologie din Estul Europei, desfășurat anual în Cluj.

ChatX.ai este susținut și de către Sergiu Biriș, unul dintre cele mai cunoscute nume din generația tânără de antreprenori români - “Când mi-a fost prezentată ideea ChatX.ai mi s-a părut imediat ca fiind una inovatoare cu potențial disruptiv într-un domeniu atât de mare și important ca E-commerce.  Așa că atunci când Vlad și Daniel mi-au propus să mă alătur echipei lor în calitate de advisor, am decis să accept. Potențialul tehnologiei dezvoltate de ei este unul foarte mare, în condițiile în care Inteligența Artificială abia acum face primii pași importanți. Pe viitor ChatX.ai are potențialul de a se extinde și în alte domenii unde automatizarea proceselor va aduce creșteri semnificative business-urilor online”.

Tehnologia a fost deja testată pe o serie de site-uri de ecommerce din România și urmează să fie implementat la scară largă.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Saint-Gobain Romania primeste certificarea „Angajator de Top” pentru al saselea an consecutiv Saint-Gobain Romania primeste certificarea „Angajator de Top” pentru al saselea an consecutiv
Legea asigurarii obligatorii a locuintelor poate fi amanata din nou din motive electorale Legea asigurarii obligatorii a locuintelor poate fi amanata din nou din motive electorale
Miele organizeaza Black Friday in ultimele doua saptamani din noiembrie Miele organizeaza Black Friday in ultimele doua saptamani din noiembrie
Impreuna iesim din criza mai repede si vom fi mai puternici! Cum se implica sectorul privat in lupta contra COVID-19. Impreuna iesim din criza mai repede si vom fi mai puternici! Cum se implica sectorul privat in lupta contra COVID-19.
Cladire inalta, teren scump Cladire inalta, teren scump
SYMMETRICA: De unde aleg clientii finali sa cumpere pavajul SYMMETRICA: De unde aleg clientii finali sa cumpere pavajul

Vezi mai multe articole