Roca reuneste viitorul si trecutul in cadrul standului de la targul ISH Frankfurt

15 martie, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

În anul în care sărbătorește un secol de existență, Roca participă la târgul ISH din Frankfurt cu un nou concept de stand, Roca Mall - un centru de shopping modern, de peste 1000 metri patrati, care reunește istoria, prezentul și viitorul brand-ului prin diferite colecții și produse. ISH Frankfurt este cel mai mare târg din lume în domeniul experienței băii, al construcțiilor, energiei, tehnologiilor de aer condiționat și al energiei regenerabile.

Beyond și Carmen. Privind spre viitor și sărbătorind totodată 100 de ani de istorie

Orientat către viitor, brand-ul Roca prezintă o colecție exclusivă de porțelanuri din sticlă pentru cei care sunt în căutare de mai mult. Beyond este o propunere urbană care oferă soluții sofisticate pentru lavoare modelate folosind noul material Roca, Fineceramic®, precum și ultimele tehnologii în materie de obiecte sanitare. Pe de altă parte, Carmen aduce un tribut trecutului prin reproiectarea unui simbol emblematic din istoria centenară a brand-ului Roca. Clasicul lavoar Carmen se reîntoarce cu un stil vintage, devenind acum o colecție completă de baie cu cele mai avansate funcționalități, precum vasele de toaletă compacte.

In-Wash® și Inspira. Prezentul inteligent dedicat personalizării și experienței utilizatorului

Roca Mall expune la ISH Frankfurt și cele mai de succes lansări recente ale companiei: In-Wash®, Smart Toilet, care utilizează cea mai avansată tehnologie, are un design universal și o interfață prietenoasă pentru utilizator și Inspira, colecția de ceramică și mobilier de baie care oferă inspirație prin cele trei linii de design care permit configurări personalizate ale băii, în funcție de stilul fiecărui utilizator.

Armani/Roca. Spațiul exclusivității

Exclusivitatea își are și ea locul în Roca Mall prin intermediul Baia, noua colecție Armani/Roca prezentată în premieră la ISH 2017. Cu aceste noi tipuri de design, Giorgio Armani dovedește încă o dată implicarea sa în promovarea confortului și a bunăstării și ilustrează viziunea sa asupra spațiului de baie printr-o combinație de elemente care permit flexibilitate și adaptabilitate maxime. Estetica acestei colecții face aluzie la trecut, dar styling-ul retro este adus în prezent printr-o interpretare modernă și incorporarea unei tehnologii de ultimă oră. Rezultatul este o nouă colecție de baie versatilă, în același timp contemporană și atemporală, în acord cu filozofia bine-cunoscută de design a lui Giorgio Armani.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

ARACO: Programul ARACO: Programul "Prima Casa" trebuie dedicat constructiei de locuinte noi - 08 Iulie 2009
Hirotoshi Ito prezinta expozitia "Pleasures of Paradox. The Fine Stone", proiect sustinut de PIATRAONLINE Hirotoshi Ito prezinta expozitia "Pleasures of Paradox. The Fine Stone", proiect sustinut de PIATRAONLINE
Carrefour sprijina peste 3000 de copii saraci din 15 judete ale tarii Carrefour sprijina peste 3000 de copii saraci din 15 judete ale tarii
DERO relanseaza intreaga gama de produse si porneste dialogul despre distributia treburilor casnice in cuplu DERO relanseaza intreaga gama de produse si porneste dialogul despre distributia treburilor casnice in cuplu
Veranda aduce în Obor trei noi retaileri: LC Waikiki, Noriel și Gerovital Veranda aduce în Obor trei noi retaileri: LC Waikiki, Noriel și Gerovital
Unul din patru europeni cumpara online in fiecare saptamana, potrivit unui nou studiu Mastercard Unul din patru europeni cumpara online in fiecare saptamana, potrivit unui nou studiu Mastercard

Vezi mai multe articole