Secretul custom made – atuul colectiilor KUMA pentru spatiile publice

28 septembrie, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Provocarea permanenta pentru industria amenajarilor de interior este gasirea unor modalitati de dezvoltare armonioasa. Armonia in design inseamna, pe de-o parte, solutii eficiente, dar, in egala masura, emotie transmisa de obiect. Pentru a raspunde acestor exigente, cea mai eficienta solutie este alegerea unor obiecte de design de calitate, placute vizual, dar care permit si personalizarea, pentru a se  integra perfect in spatiu.

KUMA Romania este compania daneza care ofera facilitați de producție pe piața locala inca din 1998, fiind specializata in producerea de lavoare de bai "custom made" din materiale compozite de ultima generație. Cu un portofoliu de peste 80 de forme de bol de lavoar, 10 grupe de materiale și peste 75 de culori, KUMA poate transforma orice vis in realitate, adaugand designului emotia de care are nevoie.

Compania ofera soluții pentru spații de birouri, comerciale,  proiecte rezidențiale, spatii medicale, educaționale, comerciale. Alte produse din portofoliul KUMA care intregesc soluțiile complete pentru cladirile moderne sunt blaturile de bucatarii/office/recepții, glafurile pentru ferestre/balcoane, conceptele SPA și mobilierul modular marca Nordline pentru bai și bucatarii. KUMA ofera un concept cu o viziune nordica, moderna, a ceea ce inseamna o baie de utilitate publica, oferind și servicii profesionale, de la ofertare, pana la perioada post garanție. Conceptul KUMA – custom made este menit sa indeplineasca orice criteriu legat de o amenajare optima a spatiilor publice.

“Este un trend in ultima perioada sa oferi spatii de utilitate publica, cu bai moderne, prietenoase, confort maxim in care sa te simti ca intr-un SPA, fie ca esti intr-o cladire de birouri, la mall, la scoala sau la spital. Si in hoteluri au inceput sa se aplice aceste principii, bugetele mari dedicate receptiilor fiind mutate catre camere si mai ales catre bai care, odinioara, erau amenajate cu bugete foarte mici. Clientii finali au devenit mult mai pretentiosi, iar satisfactia si confortul acestora sunt aduse acum pe primul plan, generand atentie si investitie sporite catre zona de bai.” – Camelia Olesen, director executiv KUMA.

Preponderent, produsele KUMA sunt destinate exportului (aproximativ 80% din productie merge catre piata nordica-Scandinavia) , iar 20%  catre piata autohtona. Pe piata romaneasca, majoritatea produselor KUMA sunt destinate proiectelor de amenajari (60%), iar 40% sunt destinate retail-ului. Compania estimeaza pentru anul 2018 o crestere cu 10% a vanzarilor totale. La noi in tara, printre principalele proiecte care au ales brand-ul KUMA se numara lanturi hoteliere de 4 si 5 stele (Continental, Novotel, Ibis, Ramada, Golden Tulip, Park Inn), mall-uri (Baneasa Shopping Center, Sun Plaza, City Park, Promenada, Carrefour), complexe rezidentiale si de birouri (Willbrook-Glass House, Uppground Town, Floreasca Park, Globalworth-Bucharest One, The Bridge), stadioane (CFR Cluj, Arena Nationala), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni etc…

Produsele KUMA pot fi gasite in showroom-uri specializate pe bai cu retea in toata tara precum Delta Design, Romstal, Piastrelle, Bravo Group, Pazo Group, Ambient, Euroinstal dar si in magazine mici, exclusiviste din tara, specializate pe bai si bucatarii precum  Conrep Brasov, Novoambient Oradea, Mishu Constanta, Prodomus Galati, Negro Construct Targu Mures.

Pe data de 19 octombrie 2017, KUMA isi va prezenta cele mai noi solutii de design in cadrul SCHOOL + HOSPITAL .

Be different. Choose design. Choose KUMA.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Cardul de credit - un instrument bancar cu multe capcane Cardul de credit - un instrument bancar cu multe capcane
Ce se intampla cand vecinii isi inchid repartitorul, iar tu nu - 19 Mai 2009 Ce se intampla cand vecinii isi inchid repartitorul, iar tu nu - 19 Mai 2009
Ultima strigare: Luna mai ar putea fi ultima in care mai poti cumpara prin "Prima Casa" Ultima strigare: Luna mai ar putea fi ultima in care mai poti cumpara prin "Prima Casa"
Capcanele ansamblurilor rezidentiale Capcanele ansamblurilor rezidentiale
Peste 90% dintre bucuresteni isi aleg locuinta in functie de pret - 10 septembrie 2010 Peste 90% dintre bucuresteni isi aleg locuinta in functie de pret - 10 septembrie 2010
Adezivul cel mai rezistent si super-flexibil pentru placi ceramice si piatra Adezivul cel mai rezistent si super-flexibil pentru placi ceramice si piatra

Vezi mai multe articole