Bucuresti Mall se pregateste pentru toamna cu noi branduri in portofoliu

29 august, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

București Mall, primul centru comercial modern din România, își optimizează mixul de branduri, incluzând de la finalul acestei luni patru noi locații: BUZZ Sneaker Station România, un magazin de încălțăminte, ce redă cu succes stilul metropolitan, Prăvălia cu retușuri, un atelier ce și-a propus să inoveze serviciile de croitorie, Inmedio, un moment de relaxare și răsfaț la finalul cumpărăturilor și, nu în ultimul rând, adidas, lider în industria echipamentelor sportive.

BUZZ Sneaker Station România (suprafață de 154 mp) este destinația ideală pentru comunitatea iubitorilor de încălțăminte, pentru cei care urmează ultimele trenduri sau pentru cei îndrăzneți care își stabilesc propriile reguli de fashion. Magazinul modern, cu influențe industriale și street art, conține cea mai mare gamă de modele de încălțăminte din diferite zone ale stilului urban: sport, lifestyle, ediții limitate.

Prăvălia cu retuşuri își așteaptă clienții în atmosfera de atelier, cu un decor elegant, propunând servicii de croitorie-retuş la cele mai înalte standarde de calitate, pentru a da o nouă viaţă hainelor din garderobă sau pentru a le ajusta pe cele noi.

Noua locație adidas, de 266 mp, revine după un proces intens de renovare și își invită clienții să descopere pasiunea pentru tehnologie și design. adidas aduce inovație cu fiecare produs lansat și continuă misiunea de a ajuta sportivii să atingă cele mai înalte cote ale performanței.

Inmedio (suprafață de 33 mp) este un concept inovator News & Convenience, trendsetter în România și lider de piață pe segmentul său. Prezent în cele mai importante galerii comerciale și mall-uri, Inmedio are o experiență de peste 20 de ani pe piața de retail din România, având peste 200 de magazine in țara noastră și peste 700 la nivel mondial.

Noile magazine vin în completarea mixului de branduri ce pot fi găsite în incinta București Mall. Ele se alătură unei varietăți de magazine de modă pentru ea și el, dar și pentru copii, de la cele low-range, la cele mid & high-end. La acestea se adaugă bradurile de cosmetice și îngrijire personală, telefonie mobilă, electrocasnice, decorațiuni, birotică, precum și un supermarket.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Habitat for Humanity cauta 100 voluntari care vor construi 8 case in 5 zile la BIG BUILD 2018 Habitat for Humanity cauta 100 voluntari care vor construi 8 case in 5 zile la BIG BUILD 2018
Philips Lighting colaboreaza cu Renault pentru SYMBIOZ, automobilul interconectat cu locuinta ta Philips Lighting colaboreaza cu Renault pentru SYMBIOZ, automobilul interconectat cu locuinta ta
Baby Boom Show - Pe 9 martie incepe la ROMEXPO primul targ pentru mamici si copii Baby Boom Show - Pe 9 martie incepe la ROMEXPO primul targ pentru mamici si copii
Speculatiile au scumpit terenurile din Zona Metropolitana Bucuresti Speculatiile au scumpit terenurile din Zona Metropolitana Bucuresti
Credite imobiliare pe 40 de ani Credite imobiliare pe 40 de ani
Studiu GoodHome: Locuinta este mai importanta pentru fericirea noastra decat locul de munca sau salariul Studiu GoodHome: Locuinta este mai importanta pentru fericirea noastra decat locul de munca sau salariul

Vezi mai multe articole