“Hei, fruntea sus! Continua treaba” – noua campanie de publicitate Hornbach

31 martie, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

După ultimele campanii Hornbach, concentrate pe descoperirea euforică a proiectului („Trăiești. Mai știi cum e?“ sau „Proiectul tău e doar al tău“), noua campanie de primăvară aduce în lumină o altă față a acestui demers - depășirea obstacolelor. În acest context, sloganul campaniei este o încurajare pentru toți cei ce se tem să continue sau să înceapă un nou proiect: “Hei, fruntea sus! Continuă treaba!”.

În cadrul noului spot al campaniei, conceput de agenția Heimat, la Berlin, un bărbat extrem de entuziasmat, doboară, din greșeală, întreaga sa casă de vacanță pe care tocmai o pusese pe picioare. Dar reacția acestuia uimește total – nu se plânge, nu se lamentează deloc. Mai mult, treptat, personajul începe să râdă în hohote, molipsitor, iar această atitudine reprezintă și pentru fiul său, care se apropie în fugă de locul respectiv, o adevărată lecție pe tema „cum să ne păstrăm cumpătul în cazul în care ceva nu iese chiar cum ne dorim“.

„Fiecare proiect prezintă riscurile și provocările sale. HORNBACH transmite prin această nouă campanie o încurajare: trebuie să începi proiecte, chiar dacă sunt și aspecte care nu merg întotdeauna bine. Cea mai mare calitate a unui meseriaș pasionat constă în a nu renunța, a relua lucrările de câte ori este nevoie și a le duce la bun sfârșit“, afirmă Guido Heffels, directorul de creație al companiei Heimat.

Așa cum Hornbach a obișnuit publicul, spotul prezintă o semnificație profundă și nu se rezumă la a portretiza omul ideal, care nu greșește niciodată. Încercările pentru acumularea experiențelor personale, manifestarea unei atitudini curajoase, cu toate elementele presupuse de o asemenea abordare, inclusiv o posibilă înfrângere, sunt adevărate calități.

„Campania reprezintă o invitație plină de pasiune pentru a testa diferitele experiențe pe cont propriu, în cadrul proiectelor de primăvară, cu privire la casă și grădină, dar, cu siguranță, și la depășirea acestor limite. Chiar dacă ceva eșuează cu această ocazie ar trebui să regretăm cel mult doar ceea ce nu am făcut“, afirmă Thomas Schnaitmann, director de marketing Germania și al comunicării internaționale de marketing în cadrul Hornbach.

În România, campania se desfăşoară pe TV, în mediile online și outdoor, începând cu 17 martie. De asemenea, Hornbach va avea în această campanie și o acțiune BTL out-of-the box. Spotul campaniei “Hei, fruntea sus! Continuă treaba!” poate fi vizualizat pe www.hornbach.ro.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Asanarea subsolurilor de bloc va costa asociatiile de proprietari 15 milioane de euro - 11 Februarie 2009 Asanarea subsolurilor de bloc va costa asociatiile de proprietari 15 milioane de euro - 11 Februarie 2009
Premiera pe piata de piatra naturala la nivel international: PIATRAONLINE lanseaza primul tur audio si realitate virtuala pentru vizitatorii showroom-ului Premiera pe piata de piatra naturala la nivel international: PIATRAONLINE lanseaza primul tur audio si realitate virtuala pentru vizitatorii showroom-ului
Stagnarea vanzarilor de locuinte urca ofertele pentru imobile de inchiriat cu 45% Stagnarea vanzarilor de locuinte urca ofertele pentru imobile de inchiriat cu 45%
In ce proprietati imobiliare poti investi 10.000 de euro - 14 Octombrie 2009 In ce proprietati imobiliare poti investi 10.000 de euro - 14 Octombrie 2009
Locuintele din Bucuresti se ieftinesc, cele din Cluj-Napoca se scumpesc - 30 august 2010 Locuintele din Bucuresti se ieftinesc, cele din Cluj-Napoca se scumpesc - 30 august 2010
MisiuneaCasa.ro este cea mai accesata platforma de constructii din Romania MisiuneaCasa.ro este cea mai accesata platforma de constructii din Romania

Vezi mai multe articole