on

IKEA lanseaza colectia LOKALT in colaborare cu antreprenorii sociali, contribuind la crearea unor oportunitati pentru comunitatile vulnerabile

22 aprilie, 2021

comenteaza trimite unui prieten printeaza

IKEA a prezentat noua sa colectie LOKALT, realizata in colaborare cu antreprenori sociali din India, Iordania si Thailanda, in cadrul evenimentului global, din 22 aprilie.

 

LOKALT este rezultatul unei colaborari cu mestesugarii locali contemporani din Amman, Delhi, Bangkok si liderul creativ IKEA, Maria O'Brian. Colectia este alcatuita din produse vibrante, cu designuri unice, contemporane, confectionate din materiale textile si ceramica, lucrate manual, care aduc impreuna artizani si traditii locale, astfel ca fiecare fata de perna, fiecare covor, cos sau bol produs faciliteaza crearea de noi locuri de munca, ofera egalitate de sanse si sustine incluziunea in regiunile unde acestea sunt cu adevarat necesare.

 

LOKALT este o colectie care abordeaza intr-o maniera moderna, plina de expresivitate, artizanatul traditional. Colectia este plina de detalii inedite care transmit povestea locurilor din care sunt fabricate produsele. Obiectele realizate din ceramica reprezinta un omagiu adus ritualurilor thailandeze de a servi masa, tesaturile reflecta franturi din viata de zi cu zi din Amman, iar fetele de perna si covoarele prezinta o grafica stilizata, inspirata din traditia indiana”, spune Maria O'Brian, Creative Leader, IKEA Range & Supply.

 

Initiativa IKEA Antreprenori Sociali consta in crearea unei vieti de zi cu zi, mai buna, prin oferirea unor oportunitati de munca pe termen lung si a unui trai decent pentru comunitatile vulnerabile din cadrul parteneriatelor de afaceri. Prin initiativa IKEA Antreprenori Sociali, IKEA dezvolta produse alaturi de mestesugari locali inca din 2013.

 

Colectia LOKALT va fi lansata in Romania la jumatatea lunii iunie.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Gazele se vor scumpi cu 45% pana la sfarsitul lui 2008 Gazele se vor scumpi cu 45% pana la sfarsitul lui 2008
HORNBACH: Culoarea mobilierului, criteriu de baza in alegerile romanilor pentru amenajarea baii HORNBACH: Culoarea mobilierului, criteriu de baza in alegerile romanilor pentru amenajarea baii
38% dintre produsele vandute offline sunt mai scumpe decat online 38% dintre produsele vandute offline sunt mai scumpe decat online
Forever Pipe investeste 4,5 mil. euro intr-un nou material termoizolant Forever Pipe investeste 4,5 mil. euro intr-un nou material termoizolant
Noutati din lumea vopselelor premium. Liderul mondial PPG in Romania. Noutati din lumea vopselelor premium. Liderul mondial PPG in Romania.
Ipotecare - Costul creditarii e ascuns Ipotecare - Costul creditarii e ascuns

Vezi mai multe articole