Rowenta Brush Activ’ Volume & Shine, the new Cupidon this Valentine’s Day

31 ianuarie, 2018

comenteaza trimite unui prieten printeaza

O sageata aruncata in vant si sentimentele de iubire invaluie totul in jur. Dar, stop! Povestea de demult se transforma in cel mai frumos storytelling al vremurilor noastre - Rowenta Brush Activ’ Volume & Shine, peria rotativa ce lasa parul stralucitor si plin de volum, pentru un date perfect de Ziua Indragostitilor.

Iti suna telefonul! Este el, te invita la prima intalnire. Pe repede inainte cauti in dressing cea mai fashion tinuta, mai verifici o data Instagram-ul, dar ceasul bate in curand ora de plecare.  Relax – „bagheta magica” te scoate din orice incurcatura – peria rotativa Rowenta Brush Activ’ Volume & Shine usuca si coafeaza simultan, gratie distributiei uniforme a aerului cald pe toata suprafata firului de par.

Mai mult, cei doi generatori de ioni si invelisul ceramic impiedica electrizarea si efectul de par rebel, lasandu-l matasos, suplu si neted, de la radacina pana la varfuri.

Vrei sa se indragosteasca definitiv de tine? Nimic mai simplu! Asaza suvita de par pe perie, alege una dintre cele doua setari de viteza si temperatura si creeaza bucle romantice sau intoarce-l usor la varfuri. Nu uita! La sfarsitul sesiunii, fixeaza coafura cu fluxul de aer rece.

Si pentru ca parul tau sa arate senzational de fiecare data, cele doua perii – 50 mm pentru par lung si 40 mm pentru par mediu sau breton- te ajuta sa il coafezi rapid si eficient in functie de lungimea sa.

Ai uitat ceva? Rujul rosu pe care ti-l fixezi in oglinda din ascensor si zambetul larg pe care il exersezi pana cand brusc apare EL. Tine in mana trandafirul rosu, bomboanele in forma de inimioara, iar obrajii ii tradeaza admiratia ... pentru tine si pentru parul tau.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Apartamente pentru orfani Apartamente pentru orfani
18 ani de Piastrelle si incununarea unui an de proiecte minunate 18 ani de Piastrelle si incununarea unui an de proiecte minunate
Costuri suplimentare Costuri suplimentare
Lucrarile de constructii in luna iunie au scazut cu 8,5% 2009, dar au crescut cu 16,6% fata de mai - 06 august 2010 Lucrarile de constructii in luna iunie au scazut cu 8,5% 2009, dar au crescut cu 16,6% fata de mai - 06 august 2010
Boc ii cere lui Vladescu sa inceapa discutiile cu ministrii pentru modificarile la Prima Casa - 15 ianuarie 2010 Boc ii cere lui Vladescu sa inceapa discutiile cu ministrii pentru modificarile la Prima Casa - 15 ianuarie 2010
Miele este cel mai bun brand corporate în 2015 - Distincția a fost obținută în cadrul Premiilor Best Brands, acordate anual în Germania Miele este cel mai bun brand corporate în 2015 - Distincția a fost obținută în cadrul Premiilor Best Brands, acordate anual în Germania

Vezi mai multe articole