Brico Dépôt introduce indicatorul „Stop Preț” la produsele din depozite și în cataloagele bilunare de trafic

03 iunie, 2016

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Odată cu sosirea verii, Brico Dépôt spune ‘’Stop preț’’ produselor din gamele esențiale, materiale de construcții, bricolaj, mobilier și accesorii de baie, bucătărie și amenajări exterioare.

Sub acest nou concept, profesioniștii și amatorii în bricolaj vor găsi pe rafturile din depozite și în cataloagele de trafic, articole disponibile periodic, la momentul potrivit, în cantităţi limitate, la cele mai mici preţuri.

În perioada 3-15 iunie, renovările iau avânt, căci Brico Dépôt spune „Stop Preț” la materialele de finisaje, precum tencuiala decorativă și vopselele lavabile, la mobilierul și accesoriile pentru baie și bucătărie și la uneltele electrice profesionale.

Și pentru că perioada verii este optimă pentru zugrăvit, clienții Brico Dépôt pot alege pe loc din cele 1500 de culori disponibile la mașina de mixat, nuanța ce se integrează perfect designului casei lor.

Reamenajarea băii nu a fost nicicând mai simplă. Mobilierul modern şi cabinele de duș cu hidromasaj sunt disponibile la prețuri avantajoase, pentru orice buget.

De asemenea, clienții vor avea la dispoziție în magazine și gama permanentă de produse, ilustrată în Catalogul Brico Dépôt 2016.

Cei care doresc să beneficieze de produsele „Stop Preț” din această perioadă sunt invitați să ajungă cât mai repede în depozitele Brico Dépôt din toată țara.

Modelul de business Brico Dépôt presupune prețuri mici în fiecare zi, garanția calității și stocuri disponibile în cantități industriale.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Gerul si ploaia pot duce la reconstruirea caseiNicu Stan Gerul si ploaia pot duce la reconstruirea caseiNicu Stan
Reamenajeaza-ti casa in noul sezon cu pachetul KUMA All for You Reamenajeaza-ti casa in noul sezon cu pachetul KUMA All for You
TVA-ul imobiliar, o nebuloasa TVA-ul imobiliar, o nebuloasa
Ariston Thermo Romania a facilitat accesul la apa calda pentru 112.000 de copii si varstnici in cadrul campaniei umanitare Comfort Challenge Ariston Thermo Romania a facilitat accesul la apa calda pentru 112.000 de copii si varstnici in cadrul campaniei umanitare Comfort Challenge
Mai avem nevoie si de umbra (II): avantajele oferite de pergolele retractabile Mai avem nevoie si de umbra (II): avantajele oferite de pergolele retractabile
Consolidari Consolidari

Vezi mai multe articole