Brico Dépôt introduce indicatorul „Stop Preț” la produsele din depozite și în cataloagele bilunare de trafic

03 iunie, 2016

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Odată cu sosirea verii, Brico Dépôt spune ‘’Stop preț’’ produselor din gamele esențiale, materiale de construcții, bricolaj, mobilier și accesorii de baie, bucătărie și amenajări exterioare.

Sub acest nou concept, profesioniștii și amatorii în bricolaj vor găsi pe rafturile din depozite și în cataloagele de trafic, articole disponibile periodic, la momentul potrivit, în cantităţi limitate, la cele mai mici preţuri.

În perioada 3-15 iunie, renovările iau avânt, căci Brico Dépôt spune „Stop Preț” la materialele de finisaje, precum tencuiala decorativă și vopselele lavabile, la mobilierul și accesoriile pentru baie și bucătărie și la uneltele electrice profesionale.

Și pentru că perioada verii este optimă pentru zugrăvit, clienții Brico Dépôt pot alege pe loc din cele 1500 de culori disponibile la mașina de mixat, nuanța ce se integrează perfect designului casei lor.

Reamenajarea băii nu a fost nicicând mai simplă. Mobilierul modern şi cabinele de duș cu hidromasaj sunt disponibile la prețuri avantajoase, pentru orice buget.

De asemenea, clienții vor avea la dispoziție în magazine și gama permanentă de produse, ilustrată în Catalogul Brico Dépôt 2016.

Cei care doresc să beneficieze de produsele „Stop Preț” din această perioadă sunt invitați să ajungă cât mai repede în depozitele Brico Dépôt din toată țara.

Modelul de business Brico Dépôt presupune prețuri mici în fiecare zi, garanția calității și stocuri disponibile în cantități industriale.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Numarul apartamentelor construite, dar si pretul lor vor creste si in 2008 la Cluj Numarul apartamentelor construite, dar si pretul lor vor creste si in 2008 la Cluj
Vile Vile
Studiu: Numarul familiilor care pot accesa un credit a scazut, cu impact negativ asupra pietei caselor Studiu: Numarul familiilor care pot accesa un credit a scazut, cu impact negativ asupra pietei caselor
JYSK si Hope and Homes for Children lanseaza campania „Am nevoie de tine”, impreuna cu un videoclip caritabil JYSK si Hope and Homes for Children lanseaza campania „Am nevoie de tine”, impreuna cu un videoclip caritabil
Incepe CONSTRUCT - AMBIENT EXPO – o manifestare de top pentru domeniul constructiilor si amenajarilor interioare Incepe CONSTRUCT - AMBIENT EXPO – o manifestare de top pentru domeniul constructiilor si amenajarilor interioare
10 cifre pe care trebuie sa le ai in vedere pentru a-ti vinde casa pe timp de criza - 06 Ianuarie 2010 10 cifre pe care trebuie sa le ai in vedere pentru a-ti vinde casa pe timp de criza - 06 Ianuarie 2010

Vezi mai multe articole