Brico Dépôt introduce indicatorul „Stop Preț” la produsele din depozite și în cataloagele bilunare de trafic

03 iunie, 2016

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Odată cu sosirea verii, Brico Dépôt spune ‘’Stop preț’’ produselor din gamele esențiale, materiale de construcții, bricolaj, mobilier și accesorii de baie, bucătărie și amenajări exterioare.

Sub acest nou concept, profesioniștii și amatorii în bricolaj vor găsi pe rafturile din depozite și în cataloagele de trafic, articole disponibile periodic, la momentul potrivit, în cantităţi limitate, la cele mai mici preţuri.

În perioada 3-15 iunie, renovările iau avânt, căci Brico Dépôt spune „Stop Preț” la materialele de finisaje, precum tencuiala decorativă și vopselele lavabile, la mobilierul și accesoriile pentru baie și bucătărie și la uneltele electrice profesionale.

Și pentru că perioada verii este optimă pentru zugrăvit, clienții Brico Dépôt pot alege pe loc din cele 1500 de culori disponibile la mașina de mixat, nuanța ce se integrează perfect designului casei lor.

Reamenajarea băii nu a fost nicicând mai simplă. Mobilierul modern şi cabinele de duș cu hidromasaj sunt disponibile la prețuri avantajoase, pentru orice buget.

De asemenea, clienții vor avea la dispoziție în magazine și gama permanentă de produse, ilustrată în Catalogul Brico Dépôt 2016.

Cei care doresc să beneficieze de produsele „Stop Preț” din această perioadă sunt invitați să ajungă cât mai repede în depozitele Brico Dépôt din toată țara.

Modelul de business Brico Dépôt presupune prețuri mici în fiecare zi, garanția calității și stocuri disponibile în cantități industriale.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Avi Compact estimeză o creștere cu 20% a cifrei de afaceri pentru 2021 Avi Compact estimeză o creștere cu 20% a cifrei de afaceri pentru 2021
Tinerii arhitecti si designeri romani se mai pot inscrie la concursul de design  jumpthegap® Tinerii arhitecti si designeri romani se mai pot inscrie la concursul de design jumpthegap®
Peste 60.000 de vizitatori la cele mai importante evenimente din agricultura, alimentatie, ambalaje si bauturi Peste 60.000 de vizitatori la cele mai importante evenimente din agricultura, alimentatie, ambalaje si bauturi
Curatenia de toamna incepe cu Rowenta Curatenia de toamna incepe cu Rowenta
Beko lanseaza noi tehnologii si anunta o noua initiativa in parteneriat cu FC Barcelona pentru 2018 Beko lanseaza noi tehnologii si anunta o noua initiativa in parteneriat cu FC Barcelona pentru 2018
Philips Lighting raporteaza in T3 2017 o crestere a vanzarilor de 1,3% si o imbunatatire continua a rentabilitatii operationale Philips Lighting raporteaza in T3 2017 o crestere a vanzarilor de 1,3% si o imbunatatire continua a rentabilitatii operationale

Vezi mai multe articole