Bucuresti Mall celebreaza bucuria de a fi tanar, printr-un nou magazin Tommy Hilfiger Kids

23 august, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Sfârșitul lunii august aduce în București Mall Vitan, primul centru comercial modern din România, o nouă personalitate în materie de modă pentru copii: un nou magazin Tommy Hilfiger Kids.

Cu o suprafață de 68 mp, magazinul modern și elegant situat la parter își invită clienţii să descopere universul clasic și ludic al hăinuțelor pentru copii, oferind un suflu tânăr și un strop de culoare vestimentației pentru micuți, de la nou-născuți până la vârsta de 16 ani.

Noua locație Tommy Hilfiger pentru copii pune accent pe clasicul American, evidențiat prin noua colecție în culori îndrăzneţe şi texturi bogate - toate inspirate de entuziasmul celor mici. Frumusețea designului și calitatea ridicată reprezintă caracteristicile esențiale ale tuturor liniilor de îmbrăcăminte aflate sub semnătura Tommy Hilfiger.

Celebrând esența stilului clasic american, Tommy Hilfiger este una dintre mărcile premium din moda internațională. Brandul este prezent pe piaţa românească de aproape 20 de ani, în Bucureşti și în marile oraşe ale ţării.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Bancile nu mai accepta ca garantie proprietatile imobiliare - 04 Februarie 2009 Bancile nu mai accepta ca garantie proprietatile imobiliare - 04 Februarie 2009
Traieste experienta unei cine la lumina lumanarii, adaptate secolului XXI cu noul Philips Hue Candle Traieste experienta unei cine la lumina lumanarii, adaptate secolului XXI cu noul Philips Hue Candle
Epson prezinta la Digital Signage hostessa virtuala si instalatia interactiva bazata pe facetraking Epson prezinta la Digital Signage hostessa virtuala si instalatia interactiva bazata pe facetraking
Tendinta Producatorii cu produse pe stoc au redus preturile cu 5-10% - 16 Noiembrie 2009 Tendinta Producatorii cu produse pe stoc au redus preturile cu 5-10% - 16 Noiembrie 2009
Al doilea magazin Miele din Bucuresti, Miele Point Dorobanti, a inregistrat vanzari de 400.000 de euro, in primul an de la deschidere Al doilea magazin Miele din Bucuresti, Miele Point Dorobanti, a inregistrat vanzari de 400.000 de euro, in primul an de la deschidere
Imobiliarii, primele victime romanesti ale crizei mondiale Imobiliarii, primele victime romanesti ale crizei mondiale

Vezi mai multe articole