Bucuresti Mall se pregateste pentru toamna cu noi branduri in portofoliu

29 august, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

București Mall, primul centru comercial modern din România, își optimizează mixul de branduri, incluzând de la finalul acestei luni patru noi locații: BUZZ Sneaker Station România, un magazin de încălțăminte, ce redă cu succes stilul metropolitan, Prăvălia cu retușuri, un atelier ce și-a propus să inoveze serviciile de croitorie, Inmedio, un moment de relaxare și răsfaț la finalul cumpărăturilor și, nu în ultimul rând, adidas, lider în industria echipamentelor sportive.

BUZZ Sneaker Station România (suprafață de 154 mp) este destinația ideală pentru comunitatea iubitorilor de încălțăminte, pentru cei care urmează ultimele trenduri sau pentru cei îndrăzneți care își stabilesc propriile reguli de fashion. Magazinul modern, cu influențe industriale și street art, conține cea mai mare gamă de modele de încălțăminte din diferite zone ale stilului urban: sport, lifestyle, ediții limitate.

Prăvălia cu retuşuri își așteaptă clienții în atmosfera de atelier, cu un decor elegant, propunând servicii de croitorie-retuş la cele mai înalte standarde de calitate, pentru a da o nouă viaţă hainelor din garderobă sau pentru a le ajusta pe cele noi.

Noua locație adidas, de 266 mp, revine după un proces intens de renovare și își invită clienții să descopere pasiunea pentru tehnologie și design. adidas aduce inovație cu fiecare produs lansat și continuă misiunea de a ajuta sportivii să atingă cele mai înalte cote ale performanței.

Inmedio (suprafață de 33 mp) este un concept inovator News & Convenience, trendsetter în România și lider de piață pe segmentul său. Prezent în cele mai importante galerii comerciale și mall-uri, Inmedio are o experiență de peste 20 de ani pe piața de retail din România, având peste 200 de magazine in țara noastră și peste 700 la nivel mondial.

Noile magazine vin în completarea mixului de branduri ce pot fi găsite în incinta București Mall. Ele se alătură unei varietăți de magazine de modă pentru ea și el, dar și pentru copii, de la cele low-range, la cele mid & high-end. La acestea se adaugă bradurile de cosmetice și îngrijire personală, telefonie mobilă, electrocasnice, decorațiuni, birotică, precum și un supermarket.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Inca sase zile de inscriere in competitia organizata de Roca Romania, care te duce la un meci al echipei FC Barcelona Inca sase zile de inscriere in competitia organizata de Roca Romania, care te duce la un meci al echipei FC Barcelona
Distribuitorii de gaze cer majorarea pretului cu 18%-19% de la 1 iulie Distribuitorii de gaze cer majorarea pretului cu 18%-19% de la 1 iulie
 Avi Compact incheie anul cu o cifra de afaceri de peste 7 milioane de euro Avi Compact incheie anul cu o cifra de afaceri de peste 7 milioane de euro
Darian: Apartamentele s-ar putea ieftini cu pana la 50% in 2009 - 19 Februarie 2009 Darian: Apartamentele s-ar putea ieftini cu pana la 50% in 2009 - 19 Februarie 2009
Piata imobiliara romaneasca, ferita de criza Piata imobiliara romaneasca, ferita de criza
DERO relanseaza intreaga gama de produse si porneste dialogul despre distributia treburilor casnice in cuplu DERO relanseaza intreaga gama de produse si porneste dialogul despre distributia treburilor casnice in cuplu

Vezi mai multe articole