Bucuresti Mall se pregateste pentru toamna cu noi branduri in portofoliu

29 august, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

București Mall, primul centru comercial modern din România, își optimizează mixul de branduri, incluzând de la finalul acestei luni patru noi locații: BUZZ Sneaker Station România, un magazin de încălțăminte, ce redă cu succes stilul metropolitan, Prăvălia cu retușuri, un atelier ce și-a propus să inoveze serviciile de croitorie, Inmedio, un moment de relaxare și răsfaț la finalul cumpărăturilor și, nu în ultimul rând, adidas, lider în industria echipamentelor sportive.

BUZZ Sneaker Station România (suprafață de 154 mp) este destinația ideală pentru comunitatea iubitorilor de încălțăminte, pentru cei care urmează ultimele trenduri sau pentru cei îndrăzneți care își stabilesc propriile reguli de fashion. Magazinul modern, cu influențe industriale și street art, conține cea mai mare gamă de modele de încălțăminte din diferite zone ale stilului urban: sport, lifestyle, ediții limitate.

Prăvălia cu retuşuri își așteaptă clienții în atmosfera de atelier, cu un decor elegant, propunând servicii de croitorie-retuş la cele mai înalte standarde de calitate, pentru a da o nouă viaţă hainelor din garderobă sau pentru a le ajusta pe cele noi.

Noua locație adidas, de 266 mp, revine după un proces intens de renovare și își invită clienții să descopere pasiunea pentru tehnologie și design. adidas aduce inovație cu fiecare produs lansat și continuă misiunea de a ajuta sportivii să atingă cele mai înalte cote ale performanței.

Inmedio (suprafață de 33 mp) este un concept inovator News & Convenience, trendsetter în România și lider de piață pe segmentul său. Prezent în cele mai importante galerii comerciale și mall-uri, Inmedio are o experiență de peste 20 de ani pe piața de retail din România, având peste 200 de magazine in țara noastră și peste 700 la nivel mondial.

Noile magazine vin în completarea mixului de branduri ce pot fi găsite în incinta București Mall. Ele se alătură unei varietăți de magazine de modă pentru ea și el, dar și pentru copii, de la cele low-range, la cele mid & high-end. La acestea se adaugă bradurile de cosmetice și îngrijire personală, telefonie mobilă, electrocasnice, decorațiuni, birotică, precum și un supermarket.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

1% din valoarea casei pentru a evita o teapa imobiliara - 25 Mai 2009 1% din valoarea casei pentru a evita o teapa imobiliara - 25 Mai 2009
Problemele locatarilor nu se termina niciodata Problemele locatarilor nu se termina niciodata
Hornbach: De ce trebuie să ţii cont când amenajezi camera copilului Hornbach: De ce trebuie să ţii cont când amenajezi camera copilului
Caldura: Scumpire sub 15% Caldura: Scumpire sub 15%
1,4 milioane de apartamente au nevoie urgent de reabilitare termica - 01 Iunie 2009 1,4 milioane de apartamente au nevoie urgent de reabilitare termica - 01 Iunie 2009
Bancile au continuat sa scumpeasca imprumuturile si in august: rata lunara la un credit ipotecar a crescut cu 20% - 11 octombrie 2010 Bancile au continuat sa scumpeasca imprumuturile si in august: rata lunara la un credit ipotecar a crescut cu 20% - 11 octombrie 2010

Vezi mai multe articole