Miele Constanta, primul magazin propriu din afara Capitalei, vanzari de 250.000 de euro in primul an de la deschidere

14 iunie, 2018

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Miele Point Constanța, primul showroom propriu din afara Capitalei a companiei numărul unu în producția de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a înregistrat în primul an de la deschidere o cifră de afaceri în valoare de 250.000 de euro.

Inaugurat în mai 2017, după o investiție de 120.000 de euro, magazinul de la malul mării este cel de-al treilea din rețeaua Miele România. Cu o suprafață de 70 de metri pătrați, Miele Point este amplasat în centrul istoric al Constanței, pe Strada Sulmona 13-15 și le oferă clienților posibilitatea unică Miele de a testa orice echipament din portofoliu: electrocasnice încorporabile (maşini de spălat vase, cuptoare, plite şi hote), frigidere, maşini de spălat rufe, aspiratoare, sisteme de călcat sau espressoare freestanding.

Noile produse din zona de cooking, dar și echipamentele pentru curățenie și spălare a hainelor s-au dovedit cele mai căutate în zona de sud-est a țării. Clienții Miele Constanța au achiziționat cu preponderență aspiratoare, mașini de spălat rufe și uscătoare.

În ceea ce privește cea mai mare comandă, aceasta a fost în valoare de 25.000 de euro și a constat în echiparea completă a unei bucătării.

„Sărbătorim un an de la deschiderea primului nostru showroom propriu din afara Bucureștiului și putem spune că este un pariu câștigat. Alegerea Constanței s-a bazat pe faptul că zona metropolitană Constanța este una dintre cele mai importante din România, iar potențialul pe care l-am luat în calcul, în special cel turistic, s-a transformat în succes. Faptul că oricine este interesat de echipamentele Miele poate veni în magazin pentru a le testa reprezintă un argument puternic pe o piață premium unde orice detaliu este important”, spune Loredana Butnaru, directorul general Miele România.

Planul de extindere al Miele România a continuat și anul acesta, cu inaugurarea celui de-al patrulea showroom propriu, în Timișoara, luna trecută. Magazinul păstrează arhitectura și conceptul Miele Point din Capitală și se alătură, astfel, celor două showroom-uri din București, celui din Constanța și seriei de magazine deschise ca franciză în Sibiu, Târgu Mureș, Deva, Brașov și Cluj Napoca.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Producatorul de mobila Remex dezvolta modele proprii pentru profituri mai mari Producatorul de mobila Remex dezvolta modele proprii pentru profituri mai mari
Creative lansează Sound BlasterX G6: Cel mai bun upgrade audio de gaming pentru PS4, Nintendo Switch, Xbox și PC Creative lansează Sound BlasterX G6: Cel mai bun upgrade audio de gaming pentru PS4, Nintendo Switch, Xbox și PC
Internetul lucrurilor devine personal – Bosch se axeaza pe asistenti inteligenti Internetul lucrurilor devine personal – Bosch se axeaza pe asistenti inteligenti
Povestea reluarii creditarii - 25 Martie 2009 Povestea reluarii creditarii - 25 Martie 2009
Cat de aproape suntem de o cadere a pietei imobiliare Cat de aproape suntem de o cadere a pietei imobiliare
Seful Impact: In conditiile actuale, proiectul de 6.000 de locuinte din Cluj va fi terminat in 20 de ani - 30 Octombrie 2009 Seful Impact: In conditiile actuale, proiectul de 6.000 de locuinte din Cluj va fi terminat in 20 de ani - 30 Octombrie 2009

Vezi mai multe articole