The Empty Shop seteaza un record national: 30 de tone de haine donate in doar doua saptamani

23 aprilie, 2018

comenteaza trimite unui prieten printeaza

The Empty Shop, campania destinată donațiilor de haine inițiată de Promenada și desfășurată în alte 12 centre comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle, a reușit să atragă, în doar două săptămâni, peste 10.000 de donatori și o cantitate record de haine, aproximativ 30 de tone, stabilind, astfel, un record național. Aceasta a fost cea mai mare colectă făcută în România și a reușit să strângă, cu implicarea masivă a vizitatorilor centrelor comerciale, 10 tone de haine în plus față de ținta propusă.

The Empty Shop este un magazin al faptelor bune care a atras zilnic sute de oameni mărinimoși, dornici să îi ajute pe cei aflați în nevoie. Practic, The Empty Shop nu a fost niciun minut „empty”, de la momentul deschiderii și până la încheierea etapei de colectare.

În prezent, se derulează a doua etapă a campaniei, cea în care hainele sunt sortate, curățate și ambalate pentru a fi livrate beneficiarilor selectați, cu ajutorul partenerilor Let’s do it, Romania!. În următoarele două săptămâni, primele colete vor ajunge la aproximativ 500 de familii din județele Maramureș, Neamț, Iași, Constanța, Gorj, Călărași și Ialomița, dintr-un total de 1000 de familii selectate la demararea colectei.

Campania The Empty Shop s-a derulat în perioada 5 aprilie – 18 aprilie a.c., în magazinul dedicat din Promenada și în alte 12 puncte de colectare organizate în mall-urile City Park Constanța, Shopping City Timișoara, Shopping City Galați, Brăila Mall, Shopping City Piatra Neamț, Ploiești Shopping City, Shopping City Deva, Aurora Shopping Mall (Buzău), Shopping City Târgu Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Shopping City Sibiu.

Partenerii proiectului sunt Let’s do it, Romania!, Ariel Pods, Lenor și C&A.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Senzorii de imagine Sony Intelligent Vision, utilizati intr-un proiect pilot de tip Smart City la Roma Senzorii de imagine Sony Intelligent Vision, utilizati intr-un proiect pilot de tip Smart City la Roma
Criza forteaza investitorii sa-si scoata la vanzare apartamentele - 20 Februarie 2009 Criza forteaza investitorii sa-si scoata la vanzare apartamentele - 20 Februarie 2009
Bani pierduti la cadastru Bani pierduti la cadastru
Primele 3.000 de apartamente amanate Primele 3.000 de apartamente amanate
UltraBlend+ – Tu setezi tendintele fresh ale acestei veri UltraBlend+ – Tu setezi tendintele fresh ale acestei veri
CARPATCEMENT HOLDING continua investitiile in CSR - 29 Aprilie 2009 CARPATCEMENT HOLDING continua investitiile in CSR - 29 Aprilie 2009

Vezi mai multe articole