Miele Constanta, primul magazin propriu din afara Capitalei, vanzari de 250.000 de euro in primul an de la deschidere

14 iunie, 2018

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Miele Point Constanța, primul showroom propriu din afara Capitalei a companiei numărul unu în producția de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a înregistrat în primul an de la deschidere o cifră de afaceri în valoare de 250.000 de euro.

Inaugurat în mai 2017, după o investiție de 120.000 de euro, magazinul de la malul mării este cel de-al treilea din rețeaua Miele România. Cu o suprafață de 70 de metri pătrați, Miele Point este amplasat în centrul istoric al Constanței, pe Strada Sulmona 13-15 și le oferă clienților posibilitatea unică Miele de a testa orice echipament din portofoliu: electrocasnice încorporabile (maşini de spălat vase, cuptoare, plite şi hote), frigidere, maşini de spălat rufe, aspiratoare, sisteme de călcat sau espressoare freestanding.

Noile produse din zona de cooking, dar și echipamentele pentru curățenie și spălare a hainelor s-au dovedit cele mai căutate în zona de sud-est a țării. Clienții Miele Constanța au achiziționat cu preponderență aspiratoare, mașini de spălat rufe și uscătoare.

În ceea ce privește cea mai mare comandă, aceasta a fost în valoare de 25.000 de euro și a constat în echiparea completă a unei bucătării.

„Sărbătorim un an de la deschiderea primului nostru showroom propriu din afara Bucureștiului și putem spune că este un pariu câștigat. Alegerea Constanței s-a bazat pe faptul că zona metropolitană Constanța este una dintre cele mai importante din România, iar potențialul pe care l-am luat în calcul, în special cel turistic, s-a transformat în succes. Faptul că oricine este interesat de echipamentele Miele poate veni în magazin pentru a le testa reprezintă un argument puternic pe o piață premium unde orice detaliu este important”, spune Loredana Butnaru, directorul general Miele România.

Planul de extindere al Miele România a continuat și anul acesta, cu inaugurarea celui de-al patrulea showroom propriu, în Timișoara, luna trecută. Magazinul păstrează arhitectura și conceptul Miele Point din Capitală și se alătură, astfel, celor două showroom-uri din București, celui din Constanța și seriei de magazine deschise ca franciză în Sibiu, Târgu Mureș, Deva, Brașov și Cluj Napoca.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Apartamentele noi sunt la fel de scumpe in lei ca in 2008 Apartamentele noi sunt la fel de scumpe in lei ca in 2008
HORNBACH inaugureaza Targul de Craciun cu peste 1.000 de produse specifice sarbatorilor de iarna HORNBACH inaugureaza Targul de Craciun cu peste 1.000 de produse specifice sarbatorilor de iarna
Semne pozitive in tara de origine a crizei imobiliare - 4 August 2009 Semne pozitive in tara de origine a crizei imobiliare - 4 August 2009
Iti doresti un spatiu gourmet? KUMA poate fi raspunsul Iti doresti un spatiu gourmet? KUMA poate fi raspunsul
Octombrie – Luna Asigurarilor de Locuinte Octombrie – Luna Asigurarilor de Locuinte
Kingfisher lanseaza brand-ul GoodHome pentru a simplifica activitatea de imbunatatire a locuintei Kingfisher lanseaza brand-ul GoodHome pentru a simplifica activitatea de imbunatatire a locuintei

Vezi mai multe articole