Andreea Mihai - Carrefour Romania

Noua gama de produse de gatit

12 august, 2016

comenteaza trimite unui prieten printeaza

București, 11 august 2016: În perioada 11 august - 19 octombrie, în hipermarketurile şi supermarketurile grupului Carrefour şi în BILLA, recent preluată, clienții pot cumpăra cu până la 80% reducere, gama de produse MasterChef, recomandate de Petru Buiuca, primul câștigător MasterChef România. Campania le oferă clienților posibilitatea de a achiziționa produse de cea mai bună calitate și precizie, cu care să transforme gătitul într-o adevărată artă și plăcere.

“Carrefour caută constant noi modalități prin care să îmbunătățească viețile clienților săi, propunând  soluţii cât mai ușoare și mai practice. Prin această campanie promoțională ne dorim să transformăm experiența culinară a clienților noștri și a familiilor lor într-una cât mai simplă și plăcută, gătitul devenind o activitate extrem de îndrăgită pentru clienții noștri.” a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.


Despre Carrefour:
Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Constructiile ridica economia, dar si deficitele Constructiile ridica economia, dar si deficitele
Gestiunea asociatiei poate fi verificata de Comisia de cenzori Gestiunea asociatiei poate fi verificata de Comisia de cenzori
Daca vecinii va inunda, puteti sa-i dati in judecata Daca vecinii va inunda, puteti sa-i dati in judecata
APIPL organizeaza seminarii specializate in montarea de pardoseli - 11 Noiembrie 2009 APIPL organizeaza seminarii specializate in montarea de pardoseli - 11 Noiembrie 2009
Ariston Thermo participa la ISH cu cele mai noi si inovative produse din portofoliu Ariston Thermo participa la ISH cu cele mai noi si inovative produse din portofoliu
Mobila la jumatate de pret Mobila la jumatate de pret

Vezi mai multe articole