Bucuresti Mall celebreaza bucuria de a fi tanar, printr-un nou magazin Tommy Hilfiger Kids

23 august, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Sfârșitul lunii august aduce în București Mall Vitan, primul centru comercial modern din România, o nouă personalitate în materie de modă pentru copii: un nou magazin Tommy Hilfiger Kids.

Cu o suprafață de 68 mp, magazinul modern și elegant situat la parter își invită clienţii să descopere universul clasic și ludic al hăinuțelor pentru copii, oferind un suflu tânăr și un strop de culoare vestimentației pentru micuți, de la nou-născuți până la vârsta de 16 ani.

Noua locație Tommy Hilfiger pentru copii pune accent pe clasicul American, evidențiat prin noua colecție în culori îndrăzneţe şi texturi bogate - toate inspirate de entuziasmul celor mici. Frumusețea designului și calitatea ridicată reprezintă caracteristicile esențiale ale tuturor liniilor de îmbrăcăminte aflate sub semnătura Tommy Hilfiger.

Celebrând esența stilului clasic american, Tommy Hilfiger este una dintre mărcile premium din moda internațională. Brandul este prezent pe piaţa românească de aproape 20 de ani, în Bucureşti și în marile oraşe ale ţării.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Apartamentele noi rezista la un cutremur de pana la 8.5 grade Richter! - 28 Aprilie 2009 Apartamentele noi rezista la un cutremur de pana la 8.5 grade Richter! - 28 Aprilie 2009
Problemele locatarilor nu se termina niciodata Problemele locatarilor nu se termina niciodata
Noul trend pentru fidelizarea angajatilor: primul Oktoberfest corporatist in nordul Bucurestiului Noul trend pentru fidelizarea angajatilor: primul Oktoberfest corporatist in nordul Bucurestiului
Gazele vor fi mai scumpe cu 8,5% Gazele vor fi mai scumpe cu 8,5%
Ariston Thermo Romania: Vanzarile anuale de centrale termice au crescut de aproape 20 de ori in ultimii 20 de ani Ariston Thermo Romania: Vanzarile anuale de centrale termice au crescut de aproape 20 de ori in ultimii 20 de ani
Afacerile grupului HORNBACH au crescut in primele 9 luni ale anului 2017-2018 cu 5,1%, la 3,3 miliarde euro Afacerile grupului HORNBACH au crescut in primele 9 luni ale anului 2017-2018 cu 5,1%, la 3,3 miliarde euro

Vezi mai multe articole