Carrefour sprijina peste 3000 de copii saraci din 15 judete ale tarii

12 decembrie, 2016

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Joi, 8 Decembrie, Carrefour Romania a participat la cea de-a 16-a editia a Festivalului Brazilor de Craciun, organizata de Organizatia Salvati Copii, in cadrul careia au fost licitati cei mai frumosi si creativi brazi, conceputi de unii dintre cei mai renumiti designeri romani. In urma licitatiei, Carrefour a luat 8 brazi de Craciun, iar fondurile stranse au fost oferite pentru educatia celor 3000 de copii saraci din 15 judete din Romania.

Carrefour Romania a luat 8 dintre brazii licitati in cadrul celei de-a 16-a editii a Festivalului Brazilor de Craciun, organizat de Organizatia Salvati Copii, cu scopul de a le oferi copiilor o viata independenta si decenta, facilitand astfel dreptul la educatie a peste 3000 de copii saraci din 15 judete ale tarii. Printre brazii licitati se numara:

  • „Bradutul RoManesc” – creat de Anca Lungu (Printesa Polonic)
  • „Amintiri si dorinte” – creat de Dhaniel Nora &Sephora
  • „Accept Now Good Eternal Love” – creat de Rita Muresan
  • „Adam”- creat de Cristina vasiliu & Denis Predescu, cu sprijinul Brainconf
  • „Mai inger decat te stii” – creat de Alexandru, maison DADOO, cu sprijinul Sport/Couture
  • „de la 0 la infinit”- creat de Andreea Constantin (Rhea Costa)
  • „Rainbow”- creat de Coca Zaboloteanu & Krautz Production
  • „Little Big Christmas” – creat de Andra Andreescu & Patchouli Flowers

Mai mult decat atat, pentru ca intotdeauna ne-am propus sa oferim clientilor nostri experiente inedite la cumparaturi, brazii licitati vor putea fi admirati pe parcursul lunii Decembrie, in Carrefour Baneasa, pe linia caselor de marcat.

„Ne bucuram ca am putut fi alaturi de Organizatia Salvati Copii in acest demers frumos, cu o puternica incarcatura emotionala in preajma sarbatorilor de Craciun.  Este de altfel si perioada cea mai propice in care sa redescoperim copiii din noi si sa ne activam latura ludica si creativa. Acest eveniment imbina intr-un mod armonios toate aceste elemente, specifice de altfel pentru Carrefour si are ca  finalitate un scop nobil, cu o semnificatie deosebita pentru noi : copiii. Copiii au fost mereu focusul nostru in programele noastre de solidaritate, axa prioritara in strategia noastra pentru responsabilitate sociala, incercand mereu sa-i aducem in prim plan si sa le acordam o atentie sportita. Mai mult decat atat, intotdeauna ne implicam in proiecte de educatie pentru ca dorim sa aducem un plus valoare la construirea societatii de maine si sa le asiguram un viitor mai bun”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Espressorul Automat Evidence de la Krups: secretul cafelei reusite Espressorul Automat Evidence de la Krups: secretul cafelei reusite
Miele confirma cresterea si la nivel de grup, +6,5% in 2020 Miele confirma cresterea si la nivel de grup, +6,5% in 2020
Boc se gandeste deja la mai multe credite - 09 Iulie 2009 Boc se gandeste deja la mai multe credite - 09 Iulie 2009
Laurent Jacquemin, noul CEO al Ariston Thermo Group Laurent Jacquemin, noul CEO al Ariston Thermo Group
Caterata, proiecte de 250-300 milioane de euro Caterata, proiecte de 250-300 milioane de euro
Praktiker lanseaza un nou catalog pentru casa si gradina, destinat amenajarilor de vara Praktiker lanseaza un nou catalog pentru casa si gradina, destinat amenajarilor de vara

Vezi mai multe articole