“Hei, fruntea sus! Continua treaba” – noua campanie de publicitate Hornbach

31 martie, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

După ultimele campanii Hornbach, concentrate pe descoperirea euforică a proiectului („Trăiești. Mai știi cum e?“ sau „Proiectul tău e doar al tău“), noua campanie de primăvară aduce în lumină o altă față a acestui demers - depășirea obstacolelor. În acest context, sloganul campaniei este o încurajare pentru toți cei ce se tem să continue sau să înceapă un nou proiect: “Hei, fruntea sus! Continuă treaba!”.

În cadrul noului spot al campaniei, conceput de agenția Heimat, la Berlin, un bărbat extrem de entuziasmat, doboară, din greșeală, întreaga sa casă de vacanță pe care tocmai o pusese pe picioare. Dar reacția acestuia uimește total – nu se plânge, nu se lamentează deloc. Mai mult, treptat, personajul începe să râdă în hohote, molipsitor, iar această atitudine reprezintă și pentru fiul său, care se apropie în fugă de locul respectiv, o adevărată lecție pe tema „cum să ne păstrăm cumpătul în cazul în care ceva nu iese chiar cum ne dorim“.

„Fiecare proiect prezintă riscurile și provocările sale. HORNBACH transmite prin această nouă campanie o încurajare: trebuie să începi proiecte, chiar dacă sunt și aspecte care nu merg întotdeauna bine. Cea mai mare calitate a unui meseriaș pasionat constă în a nu renunța, a relua lucrările de câte ori este nevoie și a le duce la bun sfârșit“, afirmă Guido Heffels, directorul de creație al companiei Heimat.

Așa cum Hornbach a obișnuit publicul, spotul prezintă o semnificație profundă și nu se rezumă la a portretiza omul ideal, care nu greșește niciodată. Încercările pentru acumularea experiențelor personale, manifestarea unei atitudini curajoase, cu toate elementele presupuse de o asemenea abordare, inclusiv o posibilă înfrângere, sunt adevărate calități.

„Campania reprezintă o invitație plină de pasiune pentru a testa diferitele experiențe pe cont propriu, în cadrul proiectelor de primăvară, cu privire la casă și grădină, dar, cu siguranță, și la depășirea acestor limite. Chiar dacă ceva eșuează cu această ocazie ar trebui să regretăm cel mult doar ceea ce nu am făcut“, afirmă Thomas Schnaitmann, director de marketing Germania și al comunicării internaționale de marketing în cadrul Hornbach.

În România, campania se desfăşoară pe TV, în mediile online și outdoor, începând cu 17 martie. De asemenea, Hornbach va avea în această campanie și o acțiune BTL out-of-the box. Spotul campaniei “Hei, fruntea sus! Continuă treaba!” poate fi vizualizat pe www.hornbach.ro.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

STAR STONE investeste 3 milioane de euro si estimeaza o crestere de 40% a businessului in 2021 STAR STONE investeste 3 milioane de euro si estimeaza o crestere de 40% a businessului in 2021
Limita de venit pentru locuinte sociale Limita de venit pentru locuinte sociale
5 To Go si Art Safari Bucuresti lanseaza o colectie limitata de pahare de cafea, cu ocazia editiei 2018 a evenimentului de arta 5 To Go si Art Safari Bucuresti lanseaza o colectie limitata de pahare de cafea, cu ocazia editiei 2018 a evenimentului de arta
Noul trend pentru fidelizarea angajatilor: primul Oktoberfest corporatist in nordul Bucurestiului Noul trend pentru fidelizarea angajatilor: primul Oktoberfest corporatist in nordul Bucurestiului
La Construct Expo Ambient La Construct Expo Ambient
Casele din lemn sunt mai ieftine, dar nu au cautare Casele din lemn sunt mai ieftine, dar nu au cautare

Vezi mai multe articole