HORNBACH vesteste primavara prin noua campanie de publicitate: "Elibereaza-te de stres!"

19 martie, 2018

comenteaza trimite unui prieten printeaza

În noua sa campanie de primăvară, HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, abordează efectul benefic al muncii fizice grele din casă și din grădină. Într-o implementare amuzantă, ca de obicei, campania așază situațiile de stres zilnic într-un context complet nou. Astfel, stresul din supărările cu șeful, din problemele de educație cu copiii și din consumul exagerat de mijloace media este pur și simplu eliminat printr-o acțiune DIY.

În spot, procesarea problemelor enervante de zi cu zi din interiorul imaginar al personajului principal este preluată de o trupă de „Rubber Cowboys“ hiperactivi, care colectează acești factori cauzatori de stres și îi transformă în transpirație. În lumea reală,  protagonistul construiește în grădină o impresionantă scară din pietre grele. „Eliberează-te de stres!“ este mesajul simplu și pregnant care apare la finalul spotului. 

„Campania este o invitație tipică companiei HORNBACH, ca în această primăvară să deveniți activi fizic și creativi în grădină“,  spune Thomas Schnaitmann, director de marketing Germania și al comunicării internaționale de marketing în cadrul HORNBACH. „Fiecare  persoană care a săpat vreodată un iaz în grădină, care a plantat  răsaduri sau a construit o terasă știe că un proiect care te face să  transpiri reprezintă programul perfect de compensare a stresului  cotidian.

Implementarea spotului se evidențiază printr-o atenție specială pentru detaliu și un grad înalt de creativitate, astfel încât se creează rapid impresia că poate fi vorba despre orice altceva, numai  despre un film publicitar nu. „Am sesizat rapid ce potențial imens se  ascunde în spatele spotului „Rubber Cowboys“, creat împreună cu Andreas Nilsson, regizor, și Peter Grant, production designer“,  declară Guido Heffels, director de creație al HEIMAT.

„Eliberează-te de stres!“ este o campanie integrată care se desfășoară pe TV, în mediile online și outdoor, începând cu 16 martie. De asemenea, spotul campaniei poate fi vizualizat și pe www.hornbach.ro/elibereaza-te-de-stres.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Evaluatorii triaza milioane de euro Evaluatorii triaza milioane de euro
KUMA - PARTENER de incredere pentru piata proiectelor din Romania KUMA - PARTENER de incredere pentru piata proiectelor din Romania
Grupul Mantor a obtinut PUZ-ul pentru construirea ansamblului rezidential Trastevere Grupul Mantor a obtinut PUZ-ul pentru construirea ansamblului rezidential Trastevere
Elena Udrea vrea sa atraga 40 mil. euro de la privati pentru locuinte cu chirie Elena Udrea vrea sa atraga 40 mil. euro de la privati pentru locuinte cu chirie
19.000 de pasionati de calatorii si-au dat intalnire la editia de primavara a TARGULUI DE TURISM AL ROMANIEI 19.000 de pasionati de calatorii si-au dat intalnire la editia de primavara a TARGULUI DE TURISM AL ROMANIEI
In 2010, preturile locuintelor in Spania vor suferi cea mai mare scadere - 01 februarie 2010 In 2010, preturile locuintelor in Spania vor suferi cea mai mare scadere - 01 februarie 2010

Vezi mai multe articole