Praktiker Romania continuă campania educaţională - ORA DE CREAȚIE și ajunge în Ploiești

03 iunie, 2016

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Praktiker, cel mai cunoscut şi iubit brand de Do-It-Yourself (DIY) din România, a desfășurat astăzi o nouă Oră de Creaţie în cadrul campaniei cu acelaşi nume. De data aceasta caravana prin care retailerul își propune să stimuleze educaţia creativă în rândul elevilor din şcolile primare a ajuns în Ploiești.

Cea de-a doua Oră de Creaţie a avut loc chiar de Ziua Copilului, pe 1 iunie, la Ploieşti. Sub îndrumarea învățătoarei, elevii clasei a IV-a B din cadrul Şcolii Gimnaziale Sfânta Vineri, au lucrat în echipe un colaj cu tema Spectacolul Deltei, realizând un proiect de DIY în care au surprins elemente specifice Deltei Dunării: stuf, papură, pelicani, nuferi etc. Astfel, copiii şi-au exersat abilităţile practice, valorificându-şi cunoştinţele dobândite în cadrul orelor de Știinţe ale Naturii şi Geografie.

„Pe lângă activitatea noastră de zi cu zi, care are ca scop îmbunătăţirea vieţii oamenilor prin oferirea unor soluţii eficiente pentru casă şi grădină, unul din obiectivele noastre este implicarea în bunăstarea comunităţii locale în care noi ne desfăşurăm activitatea. Prin campania Ora de Creaţie vrem să ne implicăm în dezvoltarea capacităților și aptitudinilor creative ale elevilor, să îi determinăm să descopere bucuria unui produs realizat cu propria mână. Am dat startul campaniei în luna aprilie, în București, iar acum am mers mai departe cu demersul nostru prin implementarea Orei de Creație în Ploiești“, afirmă Mirela Ochiana, Marketing Manager Praktiker România.

Campania „Ora de Creaţie” este un proiect de educaţie practică bazat pe ateliere de dezvoltare creativă pentru elevii şi profesorii din şcolile primare. Lansată în luna aprilie în București, campania va fi implementată de-a lungul anului 2016 și în școli primare din Ploiești, Constanţa și Târgovişte. Fiecare şcoală participantă inclusă în program beneficiază de suportul Praktiker România în susţinerea atelierelor creative pentru elevii claselor primare, scopul programului fiind să completeze programa școlară şi să-i ajute pe elevi să-şi folosească potenţialul creativ la maxim.

Noul Curriculum al claselor I-IV prevede asigurarea unui spaţiu destinat activităţilor inter şi transdisciplinare, alături de cele monodisciplinare. Iniţiativa Praktiker România are ca finalitate formarea unor competenţe ce ţin nu numai de cunoaştere, ci şi de comunicare, creaţie, interacţiune socială.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Televizoare incepand de la 299 lei pentru clientii Flanco prin programul Rabla pentru electrocasnice Televizoare incepand de la 299 lei pentru clientii Flanco prin programul Rabla pentru electrocasnice
Viitorul middle-class: locuinte mici in turnuri Viitorul middle-class: locuinte mici in turnuri
Ultima zi pentru asigurarea obligatorie a locuintelor. Ce risti daca nu inchei polita? Ultima zi pentru asigurarea obligatorie a locuintelor. Ce risti daca nu inchei polita?
IMMOFINANZ achizitioneaza de la Erste Group o proprietate cheie din centrul Capitalei si are in plan  transformarea acesteia intr-o cladire sustenabila, emblematica, sub conceptul myhive IMMOFINANZ achizitioneaza de la Erste Group o proprietate cheie din centrul Capitalei si are in plan transformarea acesteia intr-o cladire sustenabila, emblematica, sub conceptul myhive
3.000 de locuinte din Capitala, scoase la inchiriat in martie, dublu fata de 2007 - 14 Aprilie 2009 3.000 de locuinte din Capitala, scoase la inchiriat in martie, dublu fata de 2007 - 14 Aprilie 2009
Parc rezidential de 20 milioane de euro in nordul Capitalei Parc rezidential de 20 milioane de euro in nordul Capitalei

Vezi mai multe articole