Rowenta Wet & Dry – Fii barbatul care vrei sa fii

14 noiembrie, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Impecabil, perfect, extravagant, elegant – superlativele definitorii ale unui bărbat care dorește să impresioneze încă de la prima apariție.

Perfecțiunea are însă nevoie de un extra-touch, mai ales în luna dedicată bărbaților. Aici intervine Rowenta Wet&Dry, aparatul de tuns de mare precizie.

Alegerea unui aparat de tuns potrivit reprezintă un challenge pentru orice bărbat care își dorește un aspect glam, mai ales că acesta te va însoți în cele mai importante momente, fie că este vorba de pregătirea unui interviu sau clipele premergătoare unui date pe care l-ai așteptat de ceva vreme.

Rowenta Wet&Dry – Ce vor bărbații?

Putere, precizie, performanță! Rowenta Wet&Dry este echipat cu un motor puternic (6500 rpm) şi lamă de înaltă calitate cu înveliş din titan, ce garantează eficienţa de tăiere dintr-o singură mişcare şi durabilitatea timp îndelungat. Bucură-te de tehnologia Wet & Dry și utilizează aparatul chiar și sub duș, în deplină siguranță și confort. The perfect man needs the perfect care!

Aparatul de tuns de la Rowenta are 2 piepteni ajustabili de mare precizie, cu 15 lungimi diferite de tăiere și reglaj fin, cu precizie de 2 milimetri pentru ca tu să obții rezultatele dorite de fiecare dată când îl utilizezi.

Rowenta dă tonul, tu alege doar stilul care ți se potrivește! Cum standardele de frumusețe masculină devin din ce în ce mai complexe și Movember este aici, tunsoarea ta trebuie să impresioneze. Nu uita! Pentru o imagine completă, pieptănul specific asigură o stilizare ușoară și de efect a bărbii.

Rowenta Wet&Dry, be bold, be strong… be the man you want to be!

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Rowenta Intense Pure Air XL si respiri aer curat in casa ta Rowenta Intense Pure Air XL si respiri aer curat in casa ta
Rezidentialul, in linie dreapta Rezidentialul, in linie dreapta
Bucuresti Mall se pregateste pentru toamna cu noi branduri in portofoliu Bucuresti Mall se pregateste pentru toamna cu noi branduri in portofoliu
Cand se termina criza din imobiliare? Citeste cum iti dai seama ca a fost atins pragul de jos - 01 februarie 2010 Cand se termina criza din imobiliare? Citeste cum iti dai seama ca a fost atins pragul de jos - 01 februarie 2010
Conceptele nordice KUMA pentru proiectele rezidentiale Conceptele nordice KUMA pentru proiectele rezidentiale
Grupul TeraPlast: crestere organica de 46% a EBITDA si de 14% a cifrei de afaceri in primele noua luni din 2020 Grupul TeraPlast: crestere organica de 46% a EBITDA si de 14% a cifrei de afaceri in primele noua luni din 2020

Vezi mai multe articole