The Empty Shop seteaza un record national: 30 de tone de haine donate in doar doua saptamani

23 aprilie, 2018

comenteaza trimite unui prieten printeaza

The Empty Shop, campania destinată donațiilor de haine inițiată de Promenada și desfășurată în alte 12 centre comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle, a reușit să atragă, în doar două săptămâni, peste 10.000 de donatori și o cantitate record de haine, aproximativ 30 de tone, stabilind, astfel, un record național. Aceasta a fost cea mai mare colectă făcută în România și a reușit să strângă, cu implicarea masivă a vizitatorilor centrelor comerciale, 10 tone de haine în plus față de ținta propusă.

The Empty Shop este un magazin al faptelor bune care a atras zilnic sute de oameni mărinimoși, dornici să îi ajute pe cei aflați în nevoie. Practic, The Empty Shop nu a fost niciun minut „empty”, de la momentul deschiderii și până la încheierea etapei de colectare.

În prezent, se derulează a doua etapă a campaniei, cea în care hainele sunt sortate, curățate și ambalate pentru a fi livrate beneficiarilor selectați, cu ajutorul partenerilor Let’s do it, Romania!. În următoarele două săptămâni, primele colete vor ajunge la aproximativ 500 de familii din județele Maramureș, Neamț, Iași, Constanța, Gorj, Călărași și Ialomița, dintr-un total de 1000 de familii selectate la demararea colectei.

Campania The Empty Shop s-a derulat în perioada 5 aprilie – 18 aprilie a.c., în magazinul dedicat din Promenada și în alte 12 puncte de colectare organizate în mall-urile City Park Constanța, Shopping City Timișoara, Shopping City Galați, Brăila Mall, Shopping City Piatra Neamț, Ploiești Shopping City, Shopping City Deva, Aurora Shopping Mall (Buzău), Shopping City Târgu Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Shopping City Sibiu.

Partenerii proiectului sunt Let’s do it, Romania!, Ariel Pods, Lenor și C&A.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Constructorii de locuinte merg catre clasa de mijloc Constructorii de locuinte merg catre clasa de mijloc
Primul targ imobiliar virtual: Stai acasa, iti bei cafeaua si vorbesti pe chat cu dezvoltatorii! Cum ti se pare? Primul targ imobiliar virtual: Stai acasa, iti bei cafeaua si vorbesti pe chat cu dezvoltatorii! Cum ti se pare?
Praktiker: Tintele principale sunt orasele de dimensiuni medii Praktiker: Tintele principale sunt orasele de dimensiuni medii
Case in Alaska - intre 270.000 si 700.000 dolari Case in Alaska - intre 270.000 si 700.000 dolari
Ambient mai deschide trei centre comerciale Ambient mai deschide trei centre comerciale
Primul department store Meli Melo, deschis in Bucuresti Mall Primul department store Meli Melo, deschis in Bucuresti Mall

Vezi mai multe articole