Brico Dépôt introduce indicatorul „Stop Preț” la produsele din depozite și în cataloagele bilunare de trafic

03 iunie, 2016

comenteaza trimite unui prieten printeaza

Odată cu sosirea verii, Brico Dépôt spune ‘’Stop preț’’ produselor din gamele esențiale, materiale de construcții, bricolaj, mobilier și accesorii de baie, bucătărie și amenajări exterioare.

Sub acest nou concept, profesioniștii și amatorii în bricolaj vor găsi pe rafturile din depozite și în cataloagele de trafic, articole disponibile periodic, la momentul potrivit, în cantităţi limitate, la cele mai mici preţuri.

În perioada 3-15 iunie, renovările iau avânt, căci Brico Dépôt spune „Stop Preț” la materialele de finisaje, precum tencuiala decorativă și vopselele lavabile, la mobilierul și accesoriile pentru baie și bucătărie și la uneltele electrice profesionale.

Și pentru că perioada verii este optimă pentru zugrăvit, clienții Brico Dépôt pot alege pe loc din cele 1500 de culori disponibile la mașina de mixat, nuanța ce se integrează perfect designului casei lor.

Reamenajarea băii nu a fost nicicând mai simplă. Mobilierul modern şi cabinele de duș cu hidromasaj sunt disponibile la prețuri avantajoase, pentru orice buget.

De asemenea, clienții vor avea la dispoziție în magazine și gama permanentă de produse, ilustrată în Catalogul Brico Dépôt 2016.

Cei care doresc să beneficieze de produsele „Stop Preț” din această perioadă sunt invitați să ajungă cât mai repede în depozitele Brico Dépôt din toată țara.

Modelul de business Brico Dépôt presupune prețuri mici în fiecare zi, garanția calității și stocuri disponibile în cantități industriale.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Romania, mult sub tarile din regiune la constructia de locuinte Romania, mult sub tarile din regiune la constructia de locuinte
Despre poluarea de interior Despre poluarea de interior
Parcarile de la bloc nu vor mai fi rezervate ziua Parcarile de la bloc nu vor mai fi rezervate ziua
Targ imobiliar. Resedintele de lux de pe litoral ajung pana la 2,5 milioane de euro Targ imobiliar. Resedintele de lux de pe litoral ajung pana la 2,5 milioane de euro
Praktiker România lansează  noua campanie de imagine “Avem tot confortul pentru acasă” Praktiker România lansează noua campanie de imagine “Avem tot confortul pentru acasă”
BANG & OLUFSEN lanseaza BEOPLAY P6, boxa Bluetooth portabila si performanta, cu un sunet impresionant BANG & OLUFSEN lanseaza BEOPLAY P6, boxa Bluetooth portabila si performanta, cu un sunet impresionant

Vezi mai multe articole