Bucuresti Mall se pregateste pentru toamna cu noi branduri in portofoliu

29 august, 2017

comenteaza trimite unui prieten printeaza

București Mall, primul centru comercial modern din România, își optimizează mixul de branduri, incluzând de la finalul acestei luni patru noi locații: BUZZ Sneaker Station România, un magazin de încălțăminte, ce redă cu succes stilul metropolitan, Prăvălia cu retușuri, un atelier ce și-a propus să inoveze serviciile de croitorie, Inmedio, un moment de relaxare și răsfaț la finalul cumpărăturilor și, nu în ultimul rând, adidas, lider în industria echipamentelor sportive.

BUZZ Sneaker Station România (suprafață de 154 mp) este destinația ideală pentru comunitatea iubitorilor de încălțăminte, pentru cei care urmează ultimele trenduri sau pentru cei îndrăzneți care își stabilesc propriile reguli de fashion. Magazinul modern, cu influențe industriale și street art, conține cea mai mare gamă de modele de încălțăminte din diferite zone ale stilului urban: sport, lifestyle, ediții limitate.

Prăvălia cu retuşuri își așteaptă clienții în atmosfera de atelier, cu un decor elegant, propunând servicii de croitorie-retuş la cele mai înalte standarde de calitate, pentru a da o nouă viaţă hainelor din garderobă sau pentru a le ajusta pe cele noi.

Noua locație adidas, de 266 mp, revine după un proces intens de renovare și își invită clienții să descopere pasiunea pentru tehnologie și design. adidas aduce inovație cu fiecare produs lansat și continuă misiunea de a ajuta sportivii să atingă cele mai înalte cote ale performanței.

Inmedio (suprafață de 33 mp) este un concept inovator News & Convenience, trendsetter în România și lider de piață pe segmentul său. Prezent în cele mai importante galerii comerciale și mall-uri, Inmedio are o experiență de peste 20 de ani pe piața de retail din România, având peste 200 de magazine in țara noastră și peste 700 la nivel mondial.

Noile magazine vin în completarea mixului de branduri ce pot fi găsite în incinta București Mall. Ele se alătură unei varietăți de magazine de modă pentru ea și el, dar și pentru copii, de la cele low-range, la cele mid & high-end. La acestea se adaugă bradurile de cosmetice și îngrijire personală, telefonie mobilă, electrocasnice, decorațiuni, birotică, precum și un supermarket.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Sun Plaza recreeaza „Padurea Fermecata”, in cadrul Floral Expo 2019 Sun Plaza recreeaza „Padurea Fermecata”, in cadrul Floral Expo 2019
STABLES rescrie o poveste veche de 200 de ani STABLES rescrie o poveste veche de 200 de ani
Regatta: Chiriile locuintelor de lux au scazut cu 5% - 30% Regatta: Chiriile locuintelor de lux au scazut cu 5% - 30%
12.000 de euro, o camera in plus 12.000 de euro, o camera in plus
Top 10 vile de milioane de euro Top 10 vile de milioane de euro
Statul isi fura singur caciula vanzand locuintele ANL prin programul Prima Casa - 06 Ianuarie 2010 Statul isi fura singur caciula vanzand locuintele ANL prin programul Prima Casa - 06 Ianuarie 2010

Vezi mai multe articole