The Empty Shop seteaza un record national: 30 de tone de haine donate in doar doua saptamani

23 aprilie, 2018

comenteaza trimite unui prieten printeaza

The Empty Shop, campania destinată donațiilor de haine inițiată de Promenada și desfășurată în alte 12 centre comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle, a reușit să atragă, în doar două săptămâni, peste 10.000 de donatori și o cantitate record de haine, aproximativ 30 de tone, stabilind, astfel, un record național. Aceasta a fost cea mai mare colectă făcută în România și a reușit să strângă, cu implicarea masivă a vizitatorilor centrelor comerciale, 10 tone de haine în plus față de ținta propusă.

The Empty Shop este un magazin al faptelor bune care a atras zilnic sute de oameni mărinimoși, dornici să îi ajute pe cei aflați în nevoie. Practic, The Empty Shop nu a fost niciun minut „empty”, de la momentul deschiderii și până la încheierea etapei de colectare.

În prezent, se derulează a doua etapă a campaniei, cea în care hainele sunt sortate, curățate și ambalate pentru a fi livrate beneficiarilor selectați, cu ajutorul partenerilor Let’s do it, Romania!. În următoarele două săptămâni, primele colete vor ajunge la aproximativ 500 de familii din județele Maramureș, Neamț, Iași, Constanța, Gorj, Călărași și Ialomița, dintr-un total de 1000 de familii selectate la demararea colectei.

Campania The Empty Shop s-a derulat în perioada 5 aprilie – 18 aprilie a.c., în magazinul dedicat din Promenada și în alte 12 puncte de colectare organizate în mall-urile City Park Constanța, Shopping City Timișoara, Shopping City Galați, Brăila Mall, Shopping City Piatra Neamț, Ploiești Shopping City, Shopping City Deva, Aurora Shopping Mall (Buzău), Shopping City Târgu Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Shopping City Sibiu.

Partenerii proiectului sunt Let’s do it, Romania!, Ariel Pods, Lenor și C&A.

Adauga un comentariu


Comentarii

Nu exista comentarii.

Alte articole

Praktiker România lansează  noua campanie de imagine “Avem tot confortul pentru acasă” Praktiker România lansează noua campanie de imagine “Avem tot confortul pentru acasă”
STAR STONE investeste 3 milioane de euro si estimeaza o crestere de 40% a businessului in 2021 STAR STONE investeste 3 milioane de euro si estimeaza o crestere de 40% a businessului in 2021
Subventii la dobanzi si garantii la creditele pentru inchiderea si repararea balcoanelor Subventii la dobanzi si garantii la creditele pentru inchiderea si repararea balcoanelor
Ce trebuie sa stii despre reviziile centralelor termice Ce trebuie sa stii despre reviziile centralelor termice
Warren Buffett: Imobiliarele din SUA isi revin. In Romania preturile se prabusesc din nou - 01 martie 2010 Warren Buffett: Imobiliarele din SUA isi revin. In Romania preturile se prabusesc din nou - 01 martie 2010
Brandul Barrier a crescut cu 35% in primele 9 luni din 2016 Brandul Barrier a crescut cu 35% in primele 9 luni din 2016

Vezi mai multe articole